неділю, 8 листопада 2015 р.

6 років - " хочу в школу ", 12 років - " хочу в інститут ", 16 років - " хочу в 5 клас ", 17 років " хочу в садок, там спиш, жереш, граєш, спиш " )) ) xDD



Не хочу вчитися, не хочу одружуватися. хочу відпочивати і морально розкладатися: )



Я хочу відчувати тебе шкірою, я хочу в тобі розчинитися... і від думок мурашки по шкірі, як хочу я тобою насолодитися...



Хочу! , Хочу!! , Хочу любові... , А вона мене ні(( (



Хочеш відвикнути від людини? Звикни до іншого.



Хочу діамантове кільце, яке упаковано в норкову шубу, перев'язану золотим ланцюжком, заховане в багажнику лімузина з молодим красенем - шофером на додачу.



Ти знаходишся там, де твої думки. Переконайся, що твої думки там, де ти хочеш бути.



- Зайчик, ти хочеш чіпсів?- Ні, вони шкідливі- Ти теж шкідлива, але я тебе хочу



Я не хочу зустрічатися. я не хочу закохуватися. я не хочу ніяких відносин! НЕ хоочу цих проблем. але, б*ядь, хто б знав ЯК Я хочу цілуватися!



- Хочеш в кіно? - Ні. Я хочу жити з тобою все своє життя. Хочу саме від тебе народити дітей. Я хочу, щоб саме ти робив мені каву з ранку. А в кіно, ні. Не хочу.



Хочу до тебе, хочу обійняти, хочу взяти за руку і поцілувати, хочу з тобою бути завжди, і ці вірші тільки тобі завжди присвячувати... ))



Підкажіть... зустрічаємося з хлопцем місяць... він був бабій жахливий, а в мене закохався реально, навіть так його друзі говорять,... та й помітно це... він мені спочатку подобався... а коли почали зустрічатися... набрид як то... у нашій спільній компанії його всі поважають... він репер... я не можу більше з ним. Хочу розлучитися, тільки боюся, до мене друзі почнуть гірше ставитися. Він, правда, любить, а я так більше не можу... але і друзів втрачати не хочу... підкажіть, будь ласка.



У мене тільки одна мрія - хочу що б збулися всі мої мрії )) )



Фрази, що викликають паніку: D1) невірний логін або пароль. 2) Я хочу з тобою серйозно поговорити. 3) твоє ім'я до дошки. 4) Це буде не боляче.



Я хочу щоб все було добре і я хочу двері в нове життя тільки з тобою... я хочу майбутнє з тобою...



Я не хочу шикарних фотосесій в дорогих сукнях, я хочу одну, з тобою і у весільній сукні...



Бажання - це найголовніше. Коли людина хоче, то він робить все, щоб цього досягти, незважаючи на перепони.



Я не хочу вмирати, для того щоб ти був зі мною, я хочу померти тому що я більше не можу бути без тебе...



Хочу,щоб у старості в мене була подруга, якій можна було зателефонувати істаречим, тремтячим голосом натхненно заволати: "ну шо, стара коза,коли підемо пенсію витрачати? "



Хочу кохати і бути коханою, Хочу, щоб влітку і взимку. Щоб ти був поряд зі мною, Шкода, що мені доводитися бродити одній.....



Немає коментарів:

Дописати коментар