неділю, 8 листопада 2015 р.

Його усмішка примушує забувати про щось інше )))



Кожну хвилину оновлюю сторінку, в надії побачити на стіні повідомлення від нього



... Тому що душа ніхуя не значить. Щоб бути щасливою - треба мати гарну жопу і засмагле обличчя. За це люб*ять. За це, а не за внутрішній світ...



Хочеться подзвонити, але немає приводу... хочеться щокою в плече, хочеться тебе поруч... ти просто занадто такий, як мені треба...



Приходь на каву, або на чай або залишайся на зовсім...



Романтичний чоловік скаже з ранку жінці щось приємне, а досвідчений ще й зробить



Я заздрю ​​тобі. Ти нічого не відчуваєш. Ні вранці... ні вечорами... ні до мене...



Набридло вже писати... мені б просто тебе обійняти...



Якой б дорогою я не йшов, вона неодмінно приводила мене до тебе.



Заінтригована тобою до непристойності...



Не знаю чи пішла б я з тобою на край світу, але по району погуляла б точно.



Я часто думаю, які думки ми приховуємо один від одного, коли мовчимо...



- Тільки ти врахуй, я люблю червоне напівсолодке. - Ага, а я чорне мереживне...



Якщо вам вдасться знайти когось, з ким ви можете обійнятися і закрити очі на весь світ, вам пощастило - навіть якщо це триватиме всього декілька хвилин.



Хочу до тебе, тебе, з тобою, від тебе, за тебе і навічно!



Коли любиш, вистачає одного дотику... і ти вже на три метри вище неба



Любов, на жаль, - це не тільки романтичні вечори на лавці під місяцем.



Дуже нерозумно, любити один одного і не бути разом...



Я вірю, що у мене і в тебе все складеться так, щоб вийшли ми.



-Чому ти вибрав мене? - Саме мене? -Тому що ти саме моя ))



Немає коментарів:

Дописати коментар