понеділок, 9 листопада 2015 р.

Кажу, що хочу його побачити, він відповідає - на вулиці холодно. Ні, холодно не на вулиці...



- Милий, я хочу в Баден-Баден!- А чим тобі не подобається Твер - Тверь?!



Я живу як хочу. Я залишаюся, якщо я захочу. І я піду, якщо не захочу.



Йдемо з подружкою мимо ресторану " Мандарин ". Вивіска красива! Подружка: - Хочу сфоткаться! Сьогодні зробила фотку... ВОНА, а прям над її головою напис " МАНДАРИН ", без ТРЬОХ останніх букв.



Хочу щоб модно було мати дитину, бути природною і вести здоровий спосіб життя, а не ходити з банкою ягуара, з сигаретою в руці, і мати любов за гроші.



Гортаєш модні журнали і думаєш " Так, ось це красиво, я собі таке ж хочу... А ось це - принадність "... Закриваєш журнал і думаєш " Якщо я так одягнуся, на мене як на дебіла подивляться який не вміє одягатися " Прикро...



Мене дратує мій друг! Я йому подобаюся, але я хочу залишитися тільки друзями! Він весь час натякає! Кличе в кіно на останній ряд, називає словами типу " дитинко, зая ". Він мене задовбав РЕАЛЬНО.



Хочу снігу.. Багато снігу.. І щоб він сипався з неба великими, просто величезними пластівцями.. А на вулиці так тепло... І ти йдеш, така, з ним за руку.. І більше тобі нічого не треба.



Хотілося б мені хотіти тебе так само сильно, як сильно я хочу щоб тебе не було.



Я хочу вибачитися перед усіма дівчатами, з якими у мене коли-небудь, що-небудь було... Пробачте мене - Лена!



- пішли погуляємо. Я хочу побути з тобою. - у мене заняття. - вони важливіші, ніж я? - просто з ними у мене є майбутнє, а з тобою ні



Не твоя. Не чужа. Непотрібна. Не своя. Не рідна. Не я. Не знайду. Не хочу. Не думаю. Не поверну. Не візьму. Не моя. Не вирішу. Не віддам. Не заздрю



Відключили гарячу воду. Хочу помитися. Ставлю величезну каструлю з водою грітися. Чекаю коли закипить. Солю, кидаю лавровий лист, перчик. Полізла в холодильник за пельменями, і тут мене осяяло



Я хочу, щоб мої заплутане волосся і припухлі губи були першими, що ти б бачив по ранках. І замерзаючи в сотий раз від того, що я перетягнула на себе всі ковдру, посміхався і притискав мене, таку теплу, до себе.



Занадто багато стало стильно одягнених дівчаток.. великих очок і сумок, ванільних кружечків на фотографіях... хочу в дитинство... драні джинси, кеди.. козаки розбійники і записочки.. і любов щира



Я зараз вийду на вулицю, загорнувшися в рожевий шарф і сяду на найближчу лавку, потім пройдуся по тихих вуличках і струшу пил зі свого життя. Я просто хочу відпочити від самої себе...



Як контролювати продавців хутра і шкіри? Підходиш до них і кажеш: - А у вас ця шубка натуральна? - ЗВИЧАЙНО! У нас все натуральне! - А я перебуваю в товаристві захисту тварин і хочу шубку з хутра, але що б при цьому нікого не вбили... Ось так і дізнаєшся всі підробки: )) )



- Алло -7 дніів - Що 7 днів? -7 Дніів - Що? Я помру через 7 днів? О Нііі... який ужаас... я не хочу вмирати.. - Ідіот, 7 днів пройшло, ти коли борг повернеш?? ?



Як уже набридло жити на роботі, хочу у відпустку



Хочу, щоб мої очі вміли фотографувати. !



Немає коментарів:

Дописати коментар