неділю, 8 листопада 2015 р.

Іноді крок вперед - це є результат копняка під зад.



Обходячи розкладені граблі, ти втрачаєш дорогоцінний досвід!



Йди своїм шляхом. Твоя доля одного разу може стати легендою...



Самою бадьорою, невтомною і енергійної в людині є ліньмітки: про лінь



Слабких людей немає, ми все сильні від природи. Нас роб*ять слабкими наші думки



Лише той здатний добрим бути, кому довелося від болю вити... Лише той дізнається дружби ціну, хто випробував друзів зраду... І лише тому любов дана, хто ненависть пізнав сповна!



Погано мені, иль добре, кому яке діло?! Просто життя колесо, ось так от закрутило! Упаду і встану знову, обтрусивши коліна. Не народився ще той, ХТО ЗЛАМАТИ зуміє!!



- Як я втрачаю друзів? - Вони в мене закохуються



Вирішивши йти назавжди до нових мрій, надій, іди геть, але ніколи не озирайся, бо озирнувшись, ти побачиш те, що змусить тебе повернутися...



Не вимагай поваги! А просто роби так, щоб поважали...



Можливо, Бог хоче, щоб ми зустрічали не тих людей до того, як зустрінемо ту єдину людину. Щоб, коли це трапиться, ми були вдячні.



Ми часто женемося за тим, що нам по суті і не треба...



Полюб*ять тебе чи ні - питання везіння. А от щоб тебе ненавиділи - потрібна індивідуальність...



Не варто ображатися на людей за те, що вони не виправдали наших очікувань... ми самі винні, що чекали від них більше, ніж слід було



Цінуйте ту дівчину, любові від якої важко домогтися...



Треба цілеспрямовано й щодня робити те, чого боїшся. Тоді справа, якої ти лякаїшся, сама себе злякається.



Де я? Що я? Чому я? Одвічні питання.



Найстрашніше нема самотності, ніж самотності в натовпі, коли шалено всім регочется, а плакати хочеться тобі!



Бог може пробачити нам гріхи наші, але нервова ситема - ніколи ( У. Джеймс )



Від долі не втечеш: якщо пішов - значить, не судилося...



Немає коментарів:

Дописати коментар