понеділок, 9 листопада 2015 р.

Хочу маленького Гуфіка: )



Хочу бути там, де дихаєш Ти... *



Хочу щастя... Поділіться?? аа??



Хочу знову не висипатися...



Хочу в садок поспати



Хочу до тебе ближче



Я не хочу в світ дорослих - там все неправда.



Хочу щастя. Літр.



Я хочу спати all day all night



Ммм, як же я хочу помаду зі смаком його губ = )



Я хочу що б мені знову було 5 років...



Хочу сімейний стан! xxDD



Ти мій наркотик... І я хочу ще дозу...



Хочу сім п'ятниць на тижні...



Хочу закохатись! Так що б, прям... так, що б взаємно! )



Хочу отфарматіровати свої мізки...



Колись наші сльози могли зупинити цукерки та іграшки.. зараз складніше... хочу знову бути п'ятирічною дівчинкою, якій мама перед кожним своїм відходом на роботу давала по одній цукерці... мама, я тебе дуже люблю..



Мам, купи солодку вату, ні купи краще льодяник, ні купи краще шоколадку! - Та чого ти хочеш?! - Пива хочу, але ти ж все одно не купиш! Тому давай льодяник



Повернися ти до мене буду поруч з тобою... дивитися на тебе і бачити образ твій... забуду все казки згадаю як тоді був ніжний зі мною як була і я, хочу я то дитинство що стукало в грудях, я більше не піду тільки ти не йди, спасибі за рай в якому я жила... і за любові щирі слова...



Коли любиш, взаємність не потрібна... Твоєї любові так багато, що вистачить на обох... Так от, я люблю тебе, і не вимагаю взаємності... Я просто хочу що б ти був щасливим, знайшов собі гідну дівчину... Знай, я люблю тебе, і завжди буду любити!



Немає коментарів:

Дописати коментар