неділю, 8 листопада 2015 р.

Зустрічатися може запропонувати кожен, а ти спробуй запропонувати не розлучатися.



Треба бути дуже сильним, щоб забути того, кого вибрало серце.



Кішок не любить тільки той, хто ще не зустрів свою кішку.



Хочу романтики!



- Уяви ситуацію. У нас побачення. Я ламаю каблук. Твої дії?! - У мене паніка. Я блюю на лавку, прибігають менти, б'ють мене, потім тебе, потім один одного, потім дискотека.



Хочу щоб ти була моєю дівчиною назавжди.. !



Комусь для щастя не вистачає машини, грошей, відa на Нью - Йорк... а мені просто треба тебе. Просто поруч. І просто назавжди.



Хочу прогулюватися з тобою за ручку... вважати з тобою зірки.. і цілуватися... !



Хочу любові і ласки... і відчувати себе як у казці.. ! )



Саме тебе я в своїх снах малював, Я тебе бачив, я тебе чекав.



Мені не потрібен ідеал, мені потрібен ти, шкідливий, ревнивий, але такий улюблений...



Занадто прив'язало нас час. Без тебе я вже не вмію.



Нічого не буває рано, нічого не буває пізно, все буває тільки вчасно!



Просто одного разу ти зустрінеш ту людину і зрозумієш, чому з іншими не виходило.



На ідеальної жінці не хочеться одружуватися, за ідеального чоловіка не хочеться заміж. Ми любимо недоліки. Потрібні шорсткості, щоб зчепитися.



Улюблених не шукають - їх в нагороду дають Небеса..



У світі є двоє сліпих... Ти - тому що не бачиш,як сильно мені потрібен ;і я - бо не бачу нікого,крім тебе...



Я знаю, що все життя буду шукати схожого на тебе...



Красива жінка подобається очам, а добра серцю ; одна буває прекрасною річчю, а інша скарбом.



Я хочу тебе поруч... сьогодні... завтра... назавжди...



Немає коментарів:

Дописати коментар