неділю, 8 листопада 2015 р.

Якщо ви здатні бачити, ходити, любити і щоранку вставати з ліжка ви казково багата людина!



Подивися на місяць і я відчую... Потрібно щось робити, щоб бути ближче!



На мене претендують багато хлопці, але я чомусь вибрала саме тебе... так що поводься подобающе...



Начебто почуття давно перегоріли ; розумом розумінню, що все пройшло і нічого не повернути. А серце тихо - тихо шепоче: " Хочу бути з ним "...



Якщо ти відчуваєш, що вона не така як усі, то ти закоханий у неї.



Може бути. і настане той день. коли я перестану думати про тебе - але сьогодні ще не він.



Не вздумай обманювати того, хто вірить кожному твоєму слову.



Я дарую свою посмішку кожному, але своє серце я дарую тільки одному...



Мені нічого не треба, просто хочу, щоб вона була поруч.



Є такі речі, про які я ніколи не брешу: про те, що люблю чи скучив. Банально, але їх, реально, мало хто від мене чув.



У житті не так вже часто вдається знайти того, до кого відчуваєш справжнє тяжіння.



Мене якось запитали: " Як ти його терпиш? " На що я відповіла: " Я його не терплю. Я його люблю...



Погадаю -ка я на ромашці: не любить - полюбить, не хоче - примусимо, не може - навчимо...



Немає коментарів:

Дописати коментар