понеділок, 9 листопада 2015 р.

- Дівчина, Ви морозива хочете? -Не... я хочу нормального!



Хочу инфинити, маленького Юджина і квартиру в 36м



Я просто хочу думати, що він мене пам'ятає.



Хочу щоб мені було до кого спізнюватися...



Вийдіть всі з контакту!! Я хочу побути одна!!



Я хочу бути причиною твого щастя...



- Я тебе хочу! - Рука тобі в допомогу...



Happy end - вигадка песимістів. Я хочу to be continued...



А я хочу, щоб він був щасливий... Нехай і не зі мною



Хочу бути як Спанч Боб - вічно на позитиві: P



Зустріти хочу... просто на вулиці... ненавмисно...



Хочу відчути тепло твоїх рук, як раніше.



Я прям навіть не знаю як себе називати то... дівчина за викликом чи що... я його дівчина але бачимося ми тільки тоді коли ВІН цього побажає.. а коли я побачитися хочу він бачте зайнятий.



Я пристрасно хочу зайнятися якоюсь справою по душі або, скоріше, справою, яка б мене пристрасно захопила. М - да... Мабуть, занадто багато пристрасті для однієї фрази.



Я не забуду, люблю... Я не забуду, хочу... Я не забуду, прощай... Я не забуду, прости... Я не забуду, вернись... Але я забуду тебе... І йду назавжди... Таке наше життя!



Хочу в подарунок - халявне надходження в Оксфорд, люб*ячого і вірного чоловіка з віллою на Майамі і мережею бутіків, вічне здорове життя мені та моїм родичами, диск Лари Фабіан з автографом і шоколадку = ) Як мало треба для щастя )



Так класно тримати його за руку і дуже довго дивитися йому в очі, поки він не торкнеться до твоїх губ і не скаже " я тебе люблю сонечко, не хочу з тобою розлучатися! " ти дивишся на годинник і розумієш, що вже 6 ранку і вам доведеться розлучитися на цілий день...



Розвели одного: Говоримо, що це місце містичне. Якщо написати на аркуші що хочеш і покласти під той здоровенний камінь, збудеться. Він: " я не вірю ". А на ранок знайшли там маленький папірець. Розгортаємо, там його почерком написано: " Хочу дівку. С цицьками. "



У цирк приходить вутленька жінка в окулярах і каже: - Я хочу бути приборкувачкою. - Ну, тоді заспокойте тих злих тигрів. - Добре... А НУ, тварюки, заспокоїлися! Тигри аж присіли, один навіть обмочився. - Ви і на минулій роботі так? - Так, але ще дещо додавала... Сьомий " Б "...



Дорогий Дідусь мороз, хочу щоб в цей Новий Рік мені подзвонив невідомий номер, помилився... але щоб так помилився, щоб прям на все життя!!!



Немає коментарів:

Дописати коментар