неділю, 8 листопада 2015 р.

Це болісно, коли тобі нічого не цікаво, окрім однієї людини.



Ти задовбав, відповідаю, я сильно нудьгую, деколи не сплю ночами



Як то фігово все... Начебто літо на вулиці, а на душі щось не зрозуміле... чи то туга, чи то щось пов'язане з тобоюмітки: про дитинство



Нудьгуватимеш - дзвони. Буду рада бачити твій пропущений.



Ви помітили, що ввечері ми стаємо іншими? Почуття спливають... Нудьгувати починаємо...



Я сумую. Це єдине пояснення моєї тяги до минулого. Не допомагають ніякі поради та психотехніки. Можна тільки змиритися, намагатися нудьгувати все тихіше й тихіше з надією коли-небудь навчитися просто пам'ятати.



Я до сліз нудьгую по тобі. і ці кілометри б'ютьз кожним днем



Буде нудно - дзвони, буду рада бачити твій пропущений!



« Один день - три осені » - китайський фразеологізм, що означає те почуття, коли ти настільки сумуєш за людині, що один день тягнеться, як три роки.



На рахунок нудьги, це не від місця залежить, а від способу життя.



За тисячі кілометрів від рідних рук і очей, ти нарешті розумієш, що означає слово нудьгувати.



Нудьгують птиці по весні - їм холодно взимку,А я нудьгую по тобі, коли ти не зі мноюмітки: про коханця, про коханця



Я скучила за двом людям: за тобою, і по собі без тебе.



Коли сумуєш за близькій людині, будь-яка дрібниця нагадує про нього.



Ми не спілкуємося як раніше, і я сумую з цього.



- Я за тобою так скучив!- Ми ж сьогодні вже бачилися. - У мене молодий організм. Я можу нудьгувати по кілька разів на день.



Якщо ти почнеш нудьгувати на мене, пам'ятай, що не я пішла від тебе, а ти відпустив мене.



Я сумую. Чертовски банальна фраза, голий ф*кт, характеристика зрізу в часі. Але я правда сумую, дуже.



Якщо Ти почнеш сумувати за Мені, пам'ятай, що не Я пішла від Тебе, а Ти відпустив Мене..



" Я по тобі дуже скучив! " - Фраза, яка зігріває душу навіть в найхолодніший день.



Немає коментарів:

Дописати коментар