неділю, 8 листопада 2015 р.

Нехай у тебе буде серце, яке ніколи не запеклим, і характер, який ніколи не зіпсується, і дотик, яке ніколи не ранить.



По дорозі додому можна згадати все.



Зараз у моєму житті є одна людина, заради дзвінка якого я прокинусь в будь-яку годину ночі.



Коли ти дорогий людині, він тобі відповість на повідомлення, на яке по суті нічого сказати.



За те, що зі мною, за те, що ти тут, за те, що ти мій, за те, що ти є. Ти просто кохай, без болю і брехні, Я в руки твої, ти міцніше тримай.



Ти просто не уявляєш, до якої міри мені крім тебе ніхто не потрібен.



Як хочеться, що б в холодний день зігрівала не кава, а ти...



Кожна людина гідна того, щоб його любили просто так. Просто за те, що він поруч. Просто за те, що він є



Підібрати слова до почуттів не просто. Всі ми щось відчуваємо. Тільки мало кому вдається сказати



Не хочу дорогих ресторанів, розкішних подорожей і галасливих веселих компаній... Хочу з тобою. Тихо і щасливо...



Мені потрібна доза... Доза твоїх очей... Доза твоєї посмішки... Просто... Доза тебе...



Набери в долоньки води... Бачиш як вона витікає? Так тікає час... А разом з ним і зменшуються шанси зізнатися, комусь важливого, в чомусь головному і сокровенне...



Іноді достатньо лише одного теплого слова від коханої людини, що б потім весь день ходити з посмішкою на обличчі...



Я п'яна... тобою, почуттями, емоціями, відчуттями... Нехай я і угроблю своє серце, але хочу продовжувати п'яніти...



Якби я знала, що у мене будеш ти, я б жодного разу ніколи ні до кого не доторкнулась. Захар Прилепін. патології



Але ти не повинен мене чекати... ніколи... дуже страшно чекати чогось... ... це ти не розумієш... страшно, коли нема чого чекати...



Обійняти. Не відпускати. Встромити. Помовчати. Лягти поруч. Посміхнутися і поглядом вивчати. Любити. Цінувати. Поцілувати і цінність цю розуміти.



- Та що я можу тобі дати? Машини немає, квартири немає... - Ти можеш дати мені крила за спиною, нехай всі їдуть, а я полечу...



Разом Ми будемо не безглуздим поєднанням не поєднаного, разом ми станемо досконалістю...



Всі дихають киснем, а я - тобою.



Немає коментарів:

Дописати коментар