понеділок, 9 листопада 2015 р.

Хочу собі персонального тебе ©



Я не ревную, я просто не хочу ділитися



Хочу домашній безлімітний банкомат: D



Хочу спати. Оновлено 200 років тому.



C іншими не хочу. C тобою не виходить... ( з )



- Я чет спати хочу як собака- На підлозі?



Хочу тебе раз 7... коліном між ніг: D



Ти чим на роботі займаєшся? - Додому хочу...



Я не хочу нічого вирішувати! Я гуманітарій.



Це літо ще не закінчилося, а я вже хочу наступне.



Я нічого не хочу, просто втомився від усього!...



Кадри вирішують все. Хочу бути кадром!



Зрештою, я в цьому світі не для того, щоб відповідати твоїм очікуванням. А ти не для того щоб відповідати моїм. Але відчуття спустошеності не проходить... Я знаю лише одне: Не хочу втратити тебе! (



Я любила, люблю і я буду любити тебе вічно. Доки смерть не розлучить нас з тобою на вічно. Кожен день про тебе згадую з сльозами, І хочу лише побачити тебе блискучими очима



Ємає. а можна щоб все назад? ... хочу назад... в те літо де я з ним.. де ми щасливі... навколо море... сонце... він обіймає ніжно... від заходу до світанку... це було літо... наше літо...



А у вас було таке, що мамі абсолютно срать на вас?? коли ти їй щось говориш, а вона пропускає це повз вуха... а потім б*я дивується, чому я їй не розповідаю те, що відбувається в моєму житті... = (( Мам, знай, що я типу люблю і хочу знати, що ти теж мене любиш.. не на словах, а на ділі...



Ти думаєш це нормально? а то написав мені " малюк, я поки приберу статус... я хочу що б в інфе у мене взагалі ні чого не було, завтра поставлю: "... а на наступний день ти ставиш сп... з якоїсь іншої дівчині... я в шоці, бувають же такі мерзоти! = (



Я лежу так близько, що відчуваю биття твого серця. І мені цікаво, що тобі сниться. Може бути, ти мариш про мене? Я цілую твої очі І дякую Богові за те, що ми разом. Я просто хочу, щоб ця мить тривала вічно, Вічно



Вже тиждень хочу почати бігати. Щовечора заводжу будильник на 5 ранку... Перші кілька днів я його навіть не чула, зараз знаходжу в собі сили встати і вимкнути його. Я прогресую... Цікаво, коли ж я почну... бігати?



Загадка: Між ніг висить бовтається на Х починається? Відповідь: Люстра, чому на Х? Кришталева, а чому між ніг, люстра моя куди хочу туди і вішаю.



Немає коментарів:

Дописати коментар