понеділок, 9 листопада 2015 р.

Готуюся до іспитів. Хочу готуватися. Хочу почати готуватися. Готуюся готуватися в загальному



Ти та, з якою я хотів би жити,,. дихати тобою,, харчуватися твоїм поглядом,, засинати під твій ніжно - лагідний голосок, подібний весняної пісні любові,. , Засинати і прокидатися під твій ритм серцебиття, хочу щоб ти була лише однією тією єдиною,. хочу зібрати осколки наших сердець і зібрати в одне велике люб*яче серце,. подібно яскравим зіркам,,.. , Хочу думати тільки про тебе однієї, і більше ні про кого,. щоб ти стала хоча б тієї сотих частинкою моїх бажань,. Ну, а зараз я можу тільки про тебе мріяти



Буваю я трохи простакуватий, буваю я трохи грубуватий, але хочу я бути іншим, а не таким... хотів би я, вночі квіти тобі дарувати! хочу я щастя випробувати, і нехай це буде не вдало. але буду я старатися і старатися. щоб домогтися мені твого любовного погляду.



Жага швидкості - хочу виїхати куди небудь від цього світу подалі, куди небудь де нарешті розберуся в собі... пойму чого хочу, і що мені треба... пойму чи потрібна мені любов і взагалі чи є ще шанс бути з тим кому потрібна я і хто потрібен мені... Була б машина, стінка і бензин...



- Я дуже хочу щастя, а ти? - А я хочу любити. - Але щастя це хіба любити? - А любити це хіба не щастя?



Люблю...? не люблю...? чому ти мені потрібен? чому я не можу тебе забути? може це не любов? НЕ снісь... прошу... будь ласка.. дай мені тебе забути... правда не хочу більше з тобою жодних стосунків... мені вистачило одного року проведеного з тобою... я просто хочу забути... шкода що ти не хочеш забувати...



- Хто найкрасивіша дівчина в класі? - Я. - Будеш моєю дівчиною. - Я не хочу. - Добре, хто хоче бути моєю дівчиною? - Я хочу! - Ось найкрасивіша дівчина в класі!



Хочу з тобою, хочу з тобою, Я бути завжди, я бути завжди. В твоїх очах, в твоїх очах, З них сльоза, з них слезааа...



Думай про хороше навіть коли все не так і на навчанні проблеми і на навчанні косяк. Все це лише забобони і візуальний обман Хочу щоб у житті як в грі - хочеш забути - ставиш бан.. Але так не буде адже почуття складна штука ти будеш думати про неї і буде гложіть розлука. Зрозумійте люди мене, хочу щасливим я бути: дихати, мріяти ну і звичайно любити! Відчуй щастя в собі і спробуй забути що є на світі біль і злість, але це все позаду.. Я не боюся втратити шматок величезної мрії я просто знаю назавжди зі мною залишишся ти..



Хочу бути з ним... і все...



Хочу парняяя!! : *: *: *



Хочу повернуться в минуле... коли у мене було все чудово, коли не знала що я хвора і що все це не змінити... якби... якби... якщо б повернутися... якби повернути ту хвилину, коли все почалося... я б повела себе по іншому... я б спробувала змінити все що в моїх силах... але на жаль доводитися змиритися з цим моїм станом. АЛЕ Я знаю що потрібно сподівається і вірити... адже віра робить людей сильнішими... і я хочу сказати не про ту віру в себе, а про віру що намагаються в мене вселити мої близькі, рідні, Мої Улюблені батьки, тітки, дядьки, брати, подруги які мене підтримують...



Хочу чай, шоколадку і улюбленого



Хочу подивитися 2012! хто за?? = )



Хочу бути твоїм " МИ "



Теж такий хочу...



Коли мені 9, я мріяла зустріти фею.. Коли мені було 15, я мріяла про принца на білому коні.. Коли мені було 22, я мріяла про красиве кохання.. Зараз мені 27 і я тупо хочу грошей!



- Милий, ти коли вже додому прийдеш? - Рідна, я вже скоро, а що, щось сталося? - Ну, по-перше, я переживаю. по-друге, я ревную. по-третє, я хочу спати, але, по-четверте, я не можу заснути, тому що, по-перше, переживаю, а по-друге, ревную!



Хочу знайти таку людину, яка на моє запитання: " Чому? " Буде відповідати: " Тому що я так сказав ". Який не буде ставити перед вибором: "Або він або я " а візьме за руку і поведе. І коли-небудь скаже: " Вибирай або заміж або краду... " ©



... чому немає статусу боляче.. хочу кричати - мовчи... чому?.. - тому що мовчи.. це наказ... - а якщо мені боляче і погано?.. - все одно мовчи.. ти нікому не потрібна така... - яка?.. істеричка з солоними щоками і губами.. так що мовчи...



Немає коментарів:

Дописати коментар