понеділок, 9 листопада 2015 р.

А мені потрібен грубий і жорсткий, ніяких ганчірок, жодних соплів, щоб затикав мене одним поглядом, щоб ми билися, лаялися, а потім кидалися один на одного, не хочу щоб в суперечці вигравала я. Він повинен бути переможцем, навіть якщо він не правий...



Блін ти просто не знаєш як зараз сильно я до тебе хочу... Ти найрідніша для мене людина. Найближчий. Я тільки тобі довіряю. Я не кажу ні кому того що говорю тобі. Ти ангел. Ти моя любов. Ти моє життя... Я тебе обожнюю... Ти моя доля.



Блін, як же мене розжарює фраза: " ФУП, ти що, з дрібними спілкуєшся?! " спілкуюся з ким хочу а потім ще: " Ось у мене в друзях тільки старші і дуже круті чели. " У мене питання, а твої круті чели НЕ придурки? Вони ж спілкуються з малолітками, тобто з тобою!



Змушуєш страждати - не сподівайся ) думаєш заплачу через тебе - з - за такої сволоти? хаха! Обожнюю! - Впевнений? люблю? - Так, але не так як раніше і ти сам у цьому винен. Ревную? - до кого??????? хочу бути поруч? - ЦЕ ТИ повинен хотіти ) дзвоню через дрібниці? - Ти все одно не береш трубку! пишу перша! - Ти все одно завжди зайнятий



А знаєш, колись Бог тебе відправив у долину мого серця. Ти трохи там насрав, викинув все сміття і вилив бруду для болю і тобі більше не захотілося там залишатися, але двері, через, яки ти увійшов, заклинило і ти не зміг вийти, дак ось повір, я дуже хочу тебе вигнати, не виходить...



Хех сьогодні бачила тебе... і так на душі радісно стало.. бачити тебе це вже щастя... знати що ми живемо в одному місті.. дихаємо одним повітрям, це вже моє маленьке щастя... ) Можливо ми і ніколи не будемо разом... Але я хочу щоб ти був щасливий.. Якщо щасливий ти щаслива і Я... = ))



Ретельно обдумуйте слова, які ви вимовляєте вголос. Так, фраза: " Тату, я тебе люблю! " тягне на пару тисяч рублів на нову кофтинку. А ось фраза " Тато, я хочу бути такою ж красивою і розумною, як і ти! " - Це вже серйозна заявка на новий телефон...



Приходить новий росіянин в Швейцарський банк:- Я хочу покласти гроші на рахунок. - Скільки ви хочете покласти?Новий російський пошепки: Три мільйони доларів. клерк: ви можете говорити голосно, бідність у нас не вважається пороком.



Ну так, давай, зроби мені ще раз так само боляче, як минулого разу... Думаєш легко було це пережити, легко було забути тебе, твої очі, твої губи?.. Ти помиляєшся... Я все ще хочу бути з тобою, але не має наміру цього терпіти... Прощай, коханий... = (



Доля поки не посміхається мені ладно, серце не камінь, хоч на душі і віє хладом... серед цього смороду, я знайду собі відраду.. зрозуміти це дають звуки душевної канонади, ну а поки шукаю, озиратися немає сенсу.. хочу я життя почати ще раз з листа чистого...



Ми лише тоді усвідомлюємо як дороги один одному, коли говоримо: " Все, прощай! ".. Але ніхто не хоче класти слухавку... Говоримо про різні дрібниці, лише б потягнути час... Поки хтось перший не скаже: " Ні, не можу я! ".. і обидва з полегшенням зітхають: " Я не хочу тебе втрачати! "



Іноді коли ти в мене питаєш Як справи? - Я хочу тобі сказати що в мене все жахливо тому що я шалено люблю тебе а ти просто мене не помічаєш... Але замість усього цього я просто кажу все відмінно знаючи що ти все одно мене не зрозумієш (



Вона: Я тебе хочу. Приходь до мене. Батько ногу зламав і поїхав до лікарні гіпс накладати. Приїде години через три, не раніше. Він: Вибач, я не можу, у мене дуже болить те місце, про яке твій батько зламав собі ногу...



Іноді мені хочеться, щоб музика грала під час цікавих моментів мого життя. Взагалі, щоб грала по життю. Коли я надягаю навушники, здається, що я в кіно. А я хочу як в кіно.



Не знаю чому, але після тебе Я не можу полюбити хлопця... може Я занадто самозакохана егоїстка?! Я хочу когось полюбити, думати про нього, Зустрічатися, сміятися, спілкуватися, гуляти, вести себе вільно не соромлячись, але у мене немає ніяких почуттів... у мене кам'яне серце...



Ти кажеш, що хочеш все забути, тобі боляче від спогадів, вони терзають душу... А я ні за що, ні хочу, ні чого забувати, мені не менш боляче, ніж тобі, і клубок у горлі стоїть при одній думці, що ми могли все змінити... Але згадувати весь час, проведений з тобою мені приємно, я дуже щаслива, що це було...



Хочу всіх і відразу! )



Хочу собі друга гея! )



Да, да )) по вуха здається, по саме не хочу ))))



Я хочу думати про те, про що думаєш ти...



Немає коментарів:

Дописати коментар