неділю, 8 листопада 2015 р.

Коли я була маленькою, моя мрія була швидше вирости, піти в школу і т. д. А тепер я так хочу знову стати маленькою!! Поверніть мене в той чудовий час!!



... Знаєш любий? ... а я щаслива... да щаслива без тебе... я рада що все пройшло... рада що зізналася тобі тоді як дура... і хочу сказати тобі спасибі... спасибі за той урок... я більше не нароблю таких помилок як раніше... завдяки тобі... а ти... ти просто будь щасливий...



Сьогодні побачила хлопця, який мені подобався довгий час.. Не бачила його дуже довго.. За певних обставин ми не змогли бути разом... Було багато сліз, істерики.. я дуже переживала. І ось сьогодні, побачивши його серце забилося як в перший раз.. І начебто мені на нього все одно, але де то в глибині душі я все ще хочу бути з ним.. (



... щоб кожна дитина був щасливий



Не уявляєш як це, коли всередині так порожньо. Я ніколи раніше не знала цього почуття. І це гірше болю. Коли не бачиш радості навіть від тих речей, які колись доставляли задоволення. Це стомлено. Втома від сліз і всяких депресій. Просто нічого - порожня клітинка моєї короткого життя. А я так хочу щоб це все скоріше закінчилося...



... повалятися на гамаку



З чашкою кави ваші таємні думки перетворюються на бажання... А з пляшечкою віскі - в дії!



Я така людина - мені потрібно бути впевненим, що з людьми у мене взаємні почуття. Якщо я хочу написати - то і людина хоче написати мені, якщо я люблю - то й мене. Але якщо я хоч на крапельку відчую, що мені не раді, я перестаю писати, дзвонити, і навіть думати про цю людину. Мені починає здаватися, що я себе нав'язую, і від цієї думки пропадає будь-яке бажання контактувати з такою людиною.



Я хочу! Я можу! Я роблю!



... багато щастя і радості



Коли людина нічого не хоче, то це ознака того, що він хоче чогось настільки сильно, що вже немає сил хотіти...



Я цього хочу, а значить це буде!



Хочу квітів, парфумів, цукерок... В Париж, хочу кабріолет... Хочу красивих, ніжних слів... Хочу приємних, солодких снів... Хочу... Я багато чого хочу... Але не дають і я мовчу )



Я не можу з тобою бути. Я не хочу тебе любити. Повинна піти я назавжди. Зрозумій, люблю я не тебе. Зрозумій мене, це гра, я не можу губити тебе. Була любов і в мене, але все пішло, прости мене. Прости мене, я не можу любити тебе... = ((



... гуляти зараз по березі моря і думати тільки про хороше



... прогулятися по нічному Парижу



Чому словосполученню " хочу тебе " приписали таке вульгарне значення? " Хочу тебе " - це бажання бачити поряд, дихати одним повітрям, дивитися в очі і бути поруч. Просто бути поряд!



Знаєте, як хочу! Хочу прокинутися вранці, і щоб відразу груди 3 розміру, ніяких зайвих волосся на тілі, ідеальна фігура, шикарне волосся, і валізу з грошима поруч і напис: «На підкорення світу"



Бажання треба говорити вголос - це ніби карма, вислови його, і воно може збутися.



Нехай збудеться те, про що мовчимо.



Немає коментарів:

Дописати коментар