понеділок, 9 листопада 2015 р.

Якщо можливості не збігаються з бажаннями, бажайте за можливостями.



Великі душі мають волею, слабкі ж мають тільки бажання.



Значить так, я не хочу читати чужі sms, я не хочу дізнатися таємницю свого прізвища, я не хочу величезний рейтинг в контакті, і я не буду вступати в тупі групи клони і я не збираюся худнути і робити дреди!



Хочу шоколад і тебе,хочу океан любові і море тепла,хочу я просто щасливою бутиі лише одного тебе завжди любити!



Дуже популярним стало вираз: Я дівчинка. Я не хочу нічого вирішувати. Я хочу сукню. Придумав чоловічий варіант: Я чоловік, я хочу все вирішити, знімай сукню.



Я не хочу, щоб вона дивилася в карі очі, я не хочу, щоб вона сказала: я люблю тебе! Я не хочу, щоб їй ти говорив: і я тебе люблю, я не хочу, щоб інший ти віддавав мою мрію!



Хочу одне солодке, одне красиве слово, Хочу в кожному слові правду, Хочу очі, які зможуть побачити, як запалюється моє серце з її одним поглядом



Як же я хочу тебе... ти найдорожче в моєму житті, хочу з'їсти тебе... хочу відчувати тебе на своїх губах, язиці... моє улюблене морозиво: )) )



Я не хочу довіряти людям. Не хочу, щоб вони знали, що трапилося. Не хочу, щоб знали мої думки. Не хочу, щоб знали, що відчуваю. У мене ніколи немає бажання комусь виговоритися, розповісти про все. Як говориться, " у мене є я, і ми впораємося ". Так було, є і буде.



* Хочу нову помаду... Хочу новий телефон... Хочу нову квартиру... Нове життя... Нового тебе... *



Я не хочу, щоб інша дізналася ніжність милих губ, не хочу щоб інша дізналася силу твоїх рук, я не хочу щоб інша дивилася в карі очі, я не хочу щоб інша сказала: я люблю тебе...



Чесно? от чесно тобі сказати? я нічого не хочу! хоча ні... хочу... хочу Париж і Лондон, це єдині мужики, яких я люблю... по справжньому люблю



Хочу, прокинувшись вранці бачити тебе поруч... хочу, щоб ми разом снідали... щоб проводили цілий день разом... та що там... я просто хочу бути з тобою..



Я хочу перестати бути стервом... мені набридло... я хочу знову любити і бути коханою... я хочу знову потонути в коханні... але вже не з ним...



Я хочу щоб у моїх друзів було все добре в житті...



Мені потрібен хтось нереально божевільний. Хтось хто схожий на мене. Хто буде мені доводити, наказувати, засуджувати, оскаржувати, не слухаючи мою думку. Хочу нереально сильного чоловіка. Хочу. Просто хочу того, хто сильніший за мене.



Я дуже хочу літа...



- А хочеш я стану ідеальним хлопцем? А хочеш я дістану зірку з неба для тебе? А хочеш я буду тебе любити як ніхто і ніколи? - Хочу хочу хочу!! = )) ) - А я ні... бебебеббе



Хочу бути твоєю кицькою, веселою і пухнастою, хочу щоб пестило тепло твоєї руки, хочу бути твоєю кицькою довірливій та близькою, погладь мене по спинці я сховаю кігтики )



А по мені - так одною бути краще! Хочу халву їм, хочу пряники! )



Немає коментарів:

Дописати коментар