понеділок, 9 листопада 2015 р.

Він щодня говорить, що я його і тільки, що любить і сумує. Я так до цього звикла, що просто вже не можу без нього. звикла. Одне не зрозумію, чи треба мені його так сильно любити? І любити взагалі? Не хочу грати в любов! Я відчуваю, що люблю, але боюся, що це вже звичка.



У мене вдома корпорація добра. Приходжу додому ( посварилася з мамою ), бачу що приїхала моя тітка. Я: А че без пива то? ))Всі починають активно обговорювати, чому немає пива... М: А я і не хочу пити, нам ще завтра бухати... Я: З ким? М: Ні з ким! Нажруся завтра і буду тебе ганяти! о_О



Мені самотньо... терміново хочу закохатися! щоб серце завмирало від однієї думки. щоб дивитися в телефон не для того, щоб дізнатися час. щоб наводити красу не тільки " для себе ". щоб на нервовому грунті скинути п'ять кілограмів..



Знаєш, я не можу без тебе.. Коли тебе немає, я сходжу з розуму, мене з'їдає туга та бажання бути з тобою... Коли ти поруч, я так хочу поцілувати тебе... Я не знаю, як назвати це, може, це любов... Будь зі мною, ти мені дуже потрібен...



Вона сидить на підвіконні, плаче. Раптом їй приходить смс від улюбленого "Привіт, я знаю що ти мене дуже сильно любиш і хочу сказати, я теж люблю тебе більше всьго на світі і хочу бути тільки з тобою!"Слідом приходить ще смс"Ой пробач, не туди відправив. "



Не буду по тобі плакати... Не буду по тобі страждати... На вулиці буде сльота і ти повернешся знову. Але я тебе назад не прийму... Не хочу знову брехні... Я жити без тебе таки можу. Так що йди!



Я жила раніше і не знала, що я зустріну тебе, я тебе зустріла... я живу і не знаю, що буде далі... я хочу, щоб далі ми зустріли ангела і він показав нам дорогу до любові, дорогу до щастя...



- Бачив у неї фотку у ванній? Цікаво хто її там фоткав? - ХЗ! Може на плиту або піч фотоапарат поставила і сфоталась... - Не хочу тебе засмучувати, але походу в тебе одного у ванній плита або піч стоїть!



А я хочу бути хлопцем. Ноги голити не треба. Пий, кури. ноги голити не треба.



Він один з тих, з якими складно. один з тих, який приходить в життя і Заповнює її собою. Від нього хочеться втекти, але залишаєшся, розуміючи, що без нього вже ніяк. Він курить повільно і з серйозним виразом обличчя. І тоді я хочу любити його ще більше..



"... Я не хочу чути « мур », « чмоки » і « рожевих тобі снів », мені приємніше чути, як ти мене ненавидиш і через хвилину стогнеш від поцілунків, як ти не даєш мені спати розмовами про політику і б'єш мене подушкою , тому що я тебе не слухаю... "



- Люба, я хочу собі зробити пірсинг тут, тут, тут і ще ось тут, проколоти язик в трьох місцях, поставити в вуха тунелі і загнати під шкіру залізні пластини! - Милий, знаєш... мені потрібен нормальний хлопець, а не мрія металошукача...



Як важко бачити його кожен день в школі, Як боляче, що він не зі мною, Я не можу навіть сказати ему'Прівет ', Але я так люблю його, Хочу бути з ним.. Мені просто хочеться померти, що б не відчувати ті муки, які оселилися у мене всередині.. ( Хто так само любить, зрозуміє мене, як ніхто інший... )



Ти запитав: " Як я тепер живу без тебе? "?. Та так... гуляю скільки хочу, п'ю, курю, катаюся на дорогих машинах, у мене немає обмежень... але все це я б з радістю поміняла на той час, коли ми були разом: гуляти до 10, не курити і ходити пішки... як я з цього сумую, адже я досі люблю тебе...



Хочу на новий рік у подарунок друга...



Хочу подарувати тобі своє



Я хочу жити посмішками, а не смайлами...



Хочу вкрасти його серце... НАЗАВЖДИ!



Набридли мені ці уси пусі! Хочу пристрасті!!!



Напитися, обкуритися і в Каліфорнію. Так. Хочу.



Немає коментарів:

Дописати коментар