неділю, 8 листопада 2015 р.

Кохана людина - не той, кого ти шукав і знайшов, а той, у кого ти закохуєшся, абсолютно несподівано...



Моє життя смугасте, але смугасте не як зебра, а як веселка!



Можна закрити очі на те, що бачиш, але не можна закрити серце на те, що відчуваєш.



... Якщо не любиш... не тримай... і не грай словами... а якщо любиш... не відпускай... тримай двома руками.



Іноді те, що шукають все життя, знаходиться в одну мить.



Коли улюблені в розлуці, один одного відчувають серця.



Цей незграбний момент, коли тобі кажуть " ти мені подобаєшся ", а тобі нічого відповісти.



Я краще буду лаятися з тобою, ніж цілувати когось іншого.



Губи бояться, мені страшно теж, А твої пальці мене до тремтіння. І сумніватися не варто може. Так давай зараз, як в останній рaз...



Залізо так говорило магніту: найбільше я тебе ненавиджу за те, що ти притягуєш, не маючи достатньо сил, щоб тягнути за собою!Фрідріх Ніцше



Якщо що, я теж щось відчуваю і серце у мене теж є.



- Ти не міг би мучити когось іншого?- Ні. Я вже вибрав тебе.



На голос твій я серцем озвуся, на вірність вірністю відповім. Ти далеко, але я тебе дочекаюся, хоча й багато часу до зустрічі.



Не вір тому, хто говорить красиво. У його словах завжди гра. Повір тому, хто мовчазно. Творить красиві справи.



Не буває випадкових зустрічей. Кожна з них - чи випробування, або покарання, або подарунок долі.



Ти ніжна смуток моя, як же я без тебе... У крапельках на щоці відображаються небеса, в останній раз дивлюся я в твої очі...



Я посміхаюся, згадуючи наше знайомство.



Я прошу у долі зовсім не багато: щоб наші два шляхи стали однією великою дорогою.



Я не знаю слова страх, але тону в твоїх очах... і від цього боюся... Що мені робити, раптом закохаюся?!



Ти мій спокій, і світло, і страх, ти солодкість меду на губах, ти гіркоту отрути, біль вогню... Ти те, що потрібно для мене!



Немає коментарів:

Дописати коментар