понеділок, 9 листопада 2015 р.

А я хочу, а я хочу знову... не багато випити і піти гуляти: D



Хочу любові і ласки... хочу вірити в казки...



- Знаєш в чому моя проблема... я не хочу здаватися... я хочу бути з ним.



У кожної людини є руки, ноги, голова і 168 годин на тиждень, щоб зробити все те, що він по - справжньому бажає.



... щоб всі мрії здійснилися в Новому році



Моє варення. хочу їм, хочу тобі на пику мажу.



... знайти хлопця своєї мрії, з яким буду действітелна щаслива



Хочу роздягнути, хочу обійняти,Хочу зігріти, поцілуватиХочу любові, хочу вогню,Коротше, - я хочу тебе!



... щоб любов була тільки взаємною



Кажуть, що якщо людина чогось дуже хоче, то це збувається. Я, мабуть, не людина...



Я хочу одного разу прокинутися і зрозуміти, що став саме тією людиною, яким хотів стати.



Кого хочу - не знаю, кого знаю - не хочу



Чому не можна просто зустріти людину яка б тебе розумів і любив... що я багато хочу...



Хочу приємно провести п'ятницю не один... якщо є бажаючі пишіть проведемо час разом... )



Хочу яхту і будинок біля моря... ! )



Я просто хочу бути коханою.. !



Хочу трошки щастя...



Хочу щоб сесія пошвидше закінчилася і я пішла на канікули!



Хочу кохати і бути коханою... хіба я так багато хочу... ! )



Хочу хлопця гарного!



Немає коментарів:

Дописати коментар