неділю, 8 листопада 2015 р.

Бути сучасним - значить випереджати свій час рівно настільки, щоб воно могло з успіхом тебе наздогнати ( Вільморен )



Ті, хто боїться жартів, не вірять у власні сили. Це Геракли, які бояться лоскоту ( Валері )



Якщо мізки є - це добре. А якщо їх немає - про це не замислюєшся...



Кажуть, що любов сліпа, але я зустрічав безліч закоханих хлопців, які побачили в своїх красунях вдвічі більше того, що зумів побачити я.



Словами користуються для вираження сенсу. Збагнувши сенс, забувають про слова. Де б знайти мені забувшого про слова людину, щоб з ним поговорити! (Фен Юлань )



Я не хочу хвалити любов мою - Я нікому її не продаю (Шекспір



Там позаду немало рук і очей, але лише твоє обличчя всього дорожче... Ми в цьому житті любимо тільки раз, а після шукаємо на нього схожих...



Думка - це оргазм мозку: ті, хто може його випробувати - отримують справжнє задоволення, іншим доводиться імітувати



Не женися на тій, з якою можна жити. Одружуйся на тій, без якої жити не можна.



Один вчений прочитав всі існуючі на землі книжки. Закривши останню, він вийшов у двір, задер голову до зірок і крикнув: " Я придбав всю можливу людську мудрість! Що мені ще зробити, щоб пізнати таємниці світобудови? " " Ти на дружину не ори!" - Відповів йому в сердці безмірно тихий голос.



Як тільки людину перестає радувати живе, він стає мертвим.



Хрущ тому й летить, що не знає, що з його вагою і формою крил літати технічно неможливо. Де є шкідливе всезнайство, там немає місця чуду.



Не думай, як би ти не був великий, Що ти всього досяг і все збагнув ( Юсуф Баласагурскій )



Хороший чоловік і гарна жінка ніколи не будуть разом, бо як хороший чоловік двічі не пропонує, а хороша жінка з першого разу не погоджується.



Те, що не можна виправити, не слід і оплакувати (Б. Франклін )



Ми на багато що не наважуємося не тому що воно важко. Воно важко саме тому, що ми на нього не наважуємося ( Сенека Старший )



Знаєш, у тебе є сім'я, друзі, ти не інвалід ; в тебе 2 руки, 2 ноги, 2 ока. Тобі є, що їсти, що пити, є доступ до освіти - значить є майбутнє. А хлопець - це дрібниця. Ти вправі називатися щасливою і без цієї дрібниці...



Щоб пробити стіну лобом, потрібен або великий розбіг, або багато лобів (А.



Жінка хоче спочатку походити по ресторанам, щоб зрозуміти чи варто мати відношення з чоловіком. А чоловік хоче швидше мати відношення, щоб зрозуміти - чи варто її водити по ресторанам...



Чоловік домігся жінку не тоді, коли з нею переспав, а тоді, коли з нею спить тільки він.



Немає коментарів:

Дописати коментар