понеділок, 9 листопада 2015 р.

... А зірку дістанеш?!! - Да!... - Тоді хочу Ештона Катчера! = )) )



Перестань мені снитися, мені жити треба, а я прокидатися не хочу...



Я просто хочу щоб ти зрозумів... що я тебе люблю...



Хочу на безлюдний острів... з коханим... і нікого більше. а ти?



Хочу потрапити туди, де знімається реклама " баунті" ^ ^



Люблю - сказати як дим пустити... !Хочу послати і все забути...



Стою з хлопцем в під'їзді він мені каже - я хочу тебе... я така як відскочив від нього і в ноги дивлюся і кажу - о боже, що це? он- де, що??! я - губа твоя піднімай скоріше! )) ) багато часу пройшло, а ми все чадіем! )) )



Хочу дати другий шанс, та начебто вже нікому.



В очах загроза... Настрій бойовий... Попередила! Не зрозумієш - йди лісом... Витрачати нерви не збираюся... не хочу щоб мене двічі по одному і тому ж місцю різні люди різали... достатньо.



Ось всі хочуть море грошей, круту тачку, великий будинок... А я хочу простого людського щастя - чоловіка який любив би мене, кота, і двох малюків - дівчинку Таню, і хлопчика Платона...



Я так хочу зігріти в руках надію твою, Але поглядом пробігши в сотий раз, Я в натовпі не знайду тих очей, Сто міст пройшов би за тобою, Я готовий шукати тебе і не знаходити, Щоб знайти і не відпустити ^. ^



Сидимо з друзями. Кажу - " Дивись на руку. Бачиш обручки немає? Роблю, що хочу! " Так цей недоумок ухилився і надів мені колечко від ключів з фразою - " Тепер не відбудешся. Зробиш, що скажу ": )



Приснися мені з четверга на п'ятницю. Я хочу, щоб ти збувся...



- Вона моя! - Брат, але ж ти залишив її... - Ні, просто ще рано їй! Я хочу, щоб моя маленька дівчинка отримала освіту і прожила своє дитинство спокійно, а не переживала: де і з ким я?! - А якщо у неї хто-небудь з'явитися? - Відразу ж зникне!...



Я хочу тебе, зайчик. Не бачу інших пояснень. Всім вчинків і фразам ціна - моя хіть. Пробач. Обійми мене міцніше. У нас більше немає відносин. ( Як і не було зовсім. Але я їх намагалася знайти ).



Хочу бачити тебе в сімейному положенні, а не в братах...



Хочу купити увесь світ, але вистачає тільки на морозиво



Хочу зійти на п'ять хвилин з розуму... Я вам, б*ять, влаштую!



А я хочу подарувати це серце Росії = )) Я ЛЮБЛЮ РОСІЮ! = )) )



Допиває каву. Замислюється. Звертає погляд на настінний годинник. « Принеси скотч. Я хочу заклеїти стрілки, щоб вони не рухалися. Або вийми з годинника батарейки. Зроби що завгодно, зупини час... »



Немає коментарів:

Дописати коментар