понеділок, 9 листопада 2015 р.

Сама себе люблю, сама себе хочу, сама собі не по кишені! )) )



- Стукни мене по голові! - Навіщо? - Я амнезію хочу! - Навіщо? - Щоб забути тебе с**а! - Тобі лікуватися пора! - Ну ти стукни і я буду лікуватися!



" хочу собі такого, щоб забороняв ходити темними вулицями однією, змушував одягати шапку в мороз, радів моїм перемогам і просто любив " - блін, с**а, а сама за своїм здоров'ям і за собою постежити не можеш???



Хочу жити за принципом газону - якщо його люб*ять і поливають, він дарує свою красу оточуючим. А коли про нього забувають - він вмирає, щоб не займати місце. Тільки уявіть... Напевно, тоді люди почали би цінувати любов...



Сьогодні ввечері план виходить такий: захоплю маршрутку і візьму людей в заручники, буду вимагати літак, гроші, нормальний сон і любов. І ще хочу, щоб в університеті ввели тиха година і безкоштовне харчування після кожної пари.



Не біжи за мною, я тебе прошу, йти не пізно! Ти не відчуєш тепла, я кажу серйозно. Можливо я суворий, але прости, адже я такий, знаєш мене наскрізь, ти мене пізнала, Я не хочу щоб страждала, нам і так не мало.



Так боляче кожен день робити вигляд, що він тобі байдужий... боляче сміятися йому в очі... говорити що він тебе не гідний... і розуміти, що життя без нього - це щось безглузде, пусте, безсмисленное, незрозуміле і непотрібне... Хочу сказати йому люблю... але це складно



Найжахливіша біль - це душевний біль... ми провстречалісь близько 5 років я завагітніла, а він мені просто сказав вчора, знаєш роби що хочеш грошей можу дати... не дивлячись на всі я хочу народити... тільки як жити з такою зрадою?!



Хочу кожен день засинати і прокидатися в його обіймах... відчувати як вранці він ніжно цілує мене що б не розбудити і ласкаво говорить ' спи кохана, люблю тебе скарб моє '... і в мене прям мурашки по шкірі від задоволення ))



Я хочу сказати тобі спасибі, за те, що ти навчив мене любити, бути дорослішим, серйознішим. а найголовніше, тільки ти навчив мене домагатися свого, адже саме ти був моєю метою...



Я звичайно не хочу бути нав'язливою, але. ЛЮБИ МЕНЕ ВСІМ СЕРЦЕМ ЯК РОМЕО Джульєту, ЯК ГАГАРІН КОСМОС, ЛЮБИ МЕНЕ ЛЮБИ жарко ВОГНЕМ ВНОЧІ І ДНЕМ



У мене є хлопець, який, коли ми вночі розмовляємо, мучить мене коли я хочу спати. Одного разу я запитала - чи ти любиш мене? І він відразу поклав трубку.



- Хочеш познайомитися? - Я хочу кеди " Adidas ": Р



Дорогий я хочу тільки одного... іншого!



Хм... визнавати, що винна не хочу, краще ображуся )



Пограємо в магазин?.. я хочу тебе купити...



Хочу бути лялькою... з пластмасовим серцем..



Не годуй мене смсками, я цілуватися хочу )



- Хочу ліки від ревнощів. - Кільце на палець?



- Алло, так, що ти хочеш? - Тебе хочу назад.



Немає коментарів:

Дописати коментар