понеділок, 9 листопада 2015 р.

Тікати від проблем розставанням? Хіба так можна? а що робити якщо іншого виходу немає...? любити! долати проблеми тим що просто від них втекти? немає! так не можна, я не хочу! любов це найсильніше почуття яке є! є і буде. воно сильніше зла, ревнощів, болю і розлуки! я винна я знаю... Знала ж що щось буде! відчувала що що то трапитися! але довірилася... і ось результат... я винна... тільки я...



У місце того щоб сказати " Я тебе люблю ", пишемо одне-одному " Я тебе хочу ". На " хочу " сміливості вистачає, а на " люблю " немає! А любимо адже...



У новий рік я написала бажання " хочу щастя... " а потім згадавши тебе дописала " хочу щастя... і тебе... "



Я дівчинка, моя фішка в тому, що я не хочу бути з хлопчиками, яким подобаюся я, я хочу бути з хлопчиками, які подобаються мені



А я хочу заміж! Правда, напевно вік такий... Хочу саме За чоловіка, стінку, опору, сильне плече, як завгодно назвіть... але в наш час плечі явно кволі, а замість стінок одні суцільні ширми... прикро ( я )



Є 2 види любові: " Я хочу, щоб вона була моєю " і " Я хочу, щоб вона була щаслива ".



Мій диплом. хочу пишу, хочу не пишу...



Я завжди хотіла навчитися літати! а коли поруч зі мною ти, я відчуваю, як у мене ростуть крила... але вони мені вже не потрібні... я нікуди не хочу летіти. я хочу завжди бути поряд з тобою!



Я просто хочу, щоб коли-небудь хто-небудь обсмикнув мене за руку біля дверей, сильно притиснув до себе і сказав: " Я хочу, щоб ти залишилася... ". І я захотіла б залишитися...



Я хочу втекти геть з тобою. Хочу, щоб була машина, і просто виїхати геть,Насолоджуючись краєвидом і слухаючи музику. І мені все одно, про що ми будемо базікати,Поки я з тобою.



Сьогодні мама запитала у мене що я хочу на новий рік і в мене відразу вилетіли слова: " Що б він поруч був ". мама не зрозуміла і вийшла з кімнати, а у мене потекли сльози, адже я так цього хочу...



Йдуть по вулиці хлопець з дівчиною. На зустріч їм молода мама з 2-х річною дитиною. Дівчина каже хлопцеві: " Хочу таку ж крихту! " Хлопець у відповідь: " Та... дійсно мама в цієї дитини крихта, я її теж хочу! "



А я дуже хочу а я дуже хочу знову: прийняти ванну, зробити зачіску, нанести макіяж, поголити ноги, зробити манікюр, придумати наряд, підібрати аксесуари, позитивно налаштувати себе і піти гуляти )))))))



Мати - доньці: - Якщо ти завжди на все будеш відповідати " не хочу ", то дитина в тебе буде Нехочуха. - Якщо я буду завжди говорити " не хочу ", у мене взагалі не буде дитини.



Дівчинка приходить в хор і говорить: - дядьку! я хочу співати басом! - Дівчинка, а скажи що - небудь грубо! - Я хочу співати басом, суки!



- Я сплю. - Ну не спи. Давай поговоримо. - Завтра поговоримо. Давай спи. - Ну зайка. - Ну сонечко, я хочу спати. - А я тебе хочу. - Ну розповідай що там у тебе?



- Катя, з'їж шматочок торта. - Спасибі, Саш, я не хочу. - Ну, з'їж. Смачний! - Ні, дякую. Я після шести не їм. - Катя, будь ласка. - Саша, я солодке взагалі не люблю. - Їж торт, дура! Там кільце, я женитися на тобі хочу!



Хочу думати про тебе, думаю про тебе. Не хочу думати про тебе, думаю про тебе. Про інше хочу думати, думаю про тебе. Ні про кого не хочу думати, думаю про тебе!



Хочу щоб на заставці в телефоні, в рамці на столі, щоб на добраніч і добрий ранок, люблю, скучаю, щоб кіно, кава, парк, щоб квіти, листівки, сюрпризи, щоб завжди за руку, в його куртці, щоб сльози від щастя... по - справжньому хочу...



Я не хочу ділити тебе ні з ким. Ні з пацанами, ні з дівчатами. Взяти б ці кілометри, що між нами, і викинути. Я люблю тебе. І хочу бачити тебе не онлайн. А кожен день особисто, дивлячись в твої очі. Я так люблю коли зі мною саме ти, мені більше не треба.



Немає коментарів:

Дописати коментар