неділю, 8 листопада 2015 р.

Як же я втомилася від цієї всієї метушні, від скаженого ритму життя, хочу знову стати маленькою і не про що не думати... хоча ні... думати про те, яку цукерку з'їсти першій: ))) Вишневу або шоколадну, щоб мама як і раніше заплітала моє довге волосся, читала казку, цілувала на ніч... сміялася... А тепер... нічого цього немає... ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ВСЕ НАЗАД!...



Відчуваєш себе непотрібною, коли всі навколо зустрічаються, а ти одна...



Ховаємо сльози за очками, поганий настрій за посмішками, розбите серце за красивою зовнішністю. І всі вірять, що у нас завжди все добре...



Адже знаєте, що дивно? Всі навколо говорять: - Я люблю. - Ти мені дорога. - Ти в моєму серці. - Ти чудова людина... а от, коли сумно ніхто і слова не напише



Когось додають в серці, а мене куди завгодно... У контакт, в цитатник, в аську, в мобільнийтелефон.мітки: крик душі



Напевно, кожен з нас віддає своє серце тому, хто навряд чи думає про нього.мітки: Крик душі



І начебто не сумно,і навіть не боляче,але скажено порожньо,і сльози мимоволі.



Забудь, просто все забудь...



Простіше сказати, що все нормально, ніж пояснювати, чому так х**ново...



Гіркі сльози тихо падали в подушку... , Я не любов твоя, а всього лише ІГРАШКА...



Іноді буває... Ну, знаєте, такий синдром дурки. Коли здається, що він правда любить.мітки: Крик душі



У грози, в бурі, в житейську стинь, при важких втрати і коли тобі сумно, здаватися усміхненим і простим - саме вище в світі мистецтво.



Немає коментарів:

Дописати коментар