понеділок, 9 листопада 2015 р.

Я хочу тебе побачити, обійняти, поцілувати ніжно - ніжно, і прошепотіти на вушко: " Я дочекаюся тебе, мій солдат "



Я, хочу що б все було просто, Що б було красиво, як у фільмах, Що б дружба - тільки навіки, А любов - лише взаємна!



- А я от хочу спробувати французький поцілунок! - Який тобі французький поцілунок, у тебе вже після російського трійня.



Навколо ілюзія життя... тільки ілюзія... тільки я не впевнена, чи хочу я побачити реальність...



Родину будують не тому що "вже час". А тому що "хочу, щоб була моєю весь час"...



Іноді я хочу бути твоїм серцем... щоб завжди бути поряд з тобою. Щоб ти не міг жити без мене...



- Сонечко, коли ж тобі 18 буде? - Що, так сильно хочеш випити? - Ні, так сильно хочу подарувати тобі своє прізвище...



Я хочу багато багато спати бо тільки уві сні я з тобою... тільки уві сні я відчуваю твоє дихання.. твої губи... ( з )



Ммм... хочу щоб комп'ютер включався як телевізор! _ )



Мені 20 років, а я так і не знаю, ким я хочу стати, коли виросту



У когось 7 п'ятниць на тижні, а я хочу 7 неділь!!



Хочу загальну фотку з Ним.. красиву.. весільну: D



Вистачить лити! - Хочу і ллю! - Якого Іллю?



Хочу бути твоєю нездійсненною мрією



Хочу бути щаслива, думаю вже пора...



Хочу любити свою роботу, так само як і Спанч Боб



Запуск нових ідей. Хочу нове життя.



Хочу мати функцію " Невидимка ", але не на Однокласниках, а в житті!



Хочу недожарений біфштекс з кров'ю, а їм салатик з овочів...



Хочу перед твоїм ім'ям вживати займенник " мій " ))



Немає коментарів:

Дописати коментар