неділю, 8 листопада 2015 р.

Ні за яких обставин не буду шукати йому заміну.. Він дорожче всіх...



Деколи так не вистачає твого тепла.



Просто будь, поруч. Завжди.



Ви кажете, що любите дощ, але самі розкриваєте парасольку, як тільки відчуєте на собі його краплі ; ви кажете, що любите вітер, але легкий подув змушує вас закрити вікно ; ось причина, по якій я боюся почути ваші « я тебе люблю ».



Іноді потрібно розійтися на час, щоб потім зійтися на все життя...



Іноді дивишся на фотографію, і хочеш повернути цей день.



Я тебе почекаю, тільки ти приходь назавжди.



Ти подобаєшся мені, і будеш подобається до тих пір, поки я не сподобаюсь тобі



- Ти знаєш, навіщо він тобі потрібен? - Ну... Здається, немає... - Тоді це точно любов...



Романтика і жорсткий секс - запорука незабутніх відносин!



Справжньою любов'ю не займаються. Її від щастя один одному дарують.



Знаєш, а ми з тобою схожі... нам обом плювати... тільки тобі плювати на мене, а мені плювати на всіх, крім тебе.



Справжня любов - це коли тепло коханої людини стає найвищою температурою на світі...



Як це красиво - темнеющие оченята, Як це раптово - крутиться голова, Як це безсоромно - вишукані ласки. І про непристойному ніжні слова.



Я хочу назавжди тебе поруч, щоб ділити на двох ковдру.



Навіть той, хто далеко, стоїть поруч, якщо він у твоєму серці.



Ми обидва знаємо, що ніколи не зможемо розлучитися.



Сонце лоскоче п'яти, я знайшла тебе - все в порядку



Мої почуття потрібно вміти заслужити! Я не благодійний фонд і не розкидаюся ними даремно. Тому вони дійсно щирі.



Відпускай - непотрібне. Не стримуй чуже - інакше упустиш свою Любов і Щастя



Немає коментарів:

Дописати коментар