неділю, 8 листопада 2015 р.

Дівчинка моя, дарма ти напружуєш свої жалюгідні ізвілінкі, придумуючи якісь жалюгідні плани, немислимо штукатур особа, одягаєш політиці... йому з тобою всього лише весело проводити час, обіймати і цілувати він буде все одно не тебе! ;-)



Навіть якщо ти підеш, навіть якщо всі підуть назавжди. я залишуся з тобою в думках. якщо всі відвернуться від тебе, я не відвернуся. такі закони прихильності.



Ти. І є та сама людина. Яка просто - для мене все.



Життя коротке, адже склавши разом ті миті, які нам дійсно запам'яталися, вийде всього кілька місяців.



Вже не хочеться гуляти ночі на проліт, не потрібно гучних компаній, хочеться просто бути з тобою поруч, піклується про тебе і готувати сніданки...



Люблю його... улюблена їм... І нехай весь світ летить під три чорти!



Нехай ми далеко... але ти знайсеред людей так тісно... Забери мене туди, де ти дихаєш...



Той, хто повинен бути поруч - буде!



Якщо він веде себе як ідіот - значить ти йому подобаєшся.



Вона одна така. Лише до неї душу тягне. І ніхто інший такий, як вона, не стане.мітки: Дівчина для хлопчика



А адже приємно так, тільки подумаєш про людину і він тобі відразу дзвонить або пише, бо відчуває.



- Дівчина можна з вами на ви? - Так - Вии... ходь за мене



Я піду з тобою, шляхи іншого нету. Якщо треба чекати, буду чекати все життя...



Словами можна доторкатися, іноді ніжніше, ніж руками...



Любов - як наркотик. Поспілкувався один раз з людиною, потім захотілося ще, дивись - і утворилася залежність.



Довіряйте коханим, не шукайте вади, Не намагайтеся зловити хоч півслова обману... У дрібниці не копайтеся, в минулім житті не рийтеся. Довіряйте, кохайте просто так і не бійтеся. Навчіться любити без докорів, докорів... Без істерик і сцен, без чужих розмов. Довіряйте коханим і кохайте без фальші. Наше життя швидкоплинне... будьте в ньому справжнім...



Тримай мене міцніше, тримай мій світ в своїй долоні, не відпускай...



У кожного є справжній будинок. Іноді він знаходиться зовсім не там, де ви живете, але там, де живе ваше серце.



Складно описати словами ніжність... Це те, що неможливо передати... Це - почуття переходять в нескінченність... Це... хочеться комусь все віддати.



Я вам клялася в любові? Та що ви, очманіли?А втім може бути... Що станеться зі мною... Адже у мене пардон, сім п'ятниць на тижні... А пам'ять як завжди... підводить у вихідний!



Немає коментарів:

Дописати коментар