понеділок, 9 листопада 2015 р.

Навіщо говорити що любиш якщо брешеш і обіймаєш іншу... Навіщо зупиняєш коли хочу вбити себе через тебе??? А я ж любила тебе а ти ноги витер об мене ((



Одна порада: подбай про себе... Одне прохання: не змінюйся... Одна мрія: не забувай мене... Одна брехня: я не люблю тебе... Одна правда: я шалено хочу бути з тобою...



Хочу, щоб завжди було так: травень, червень, липень, липень, липень, липень, липень, серпень... = )) )



От я коли хвилююся завжди какати хочу ^ ^ а з вами таке буває? = ) А потім від нефіг робити коли вже півгодини на унітазі, беру освіжувач і починаю бризкати на стіни і малювати забавні пики )



Я не знаю, яким за рахунком було твоє « пробач», я і знати тепер не хочу, що могло тоді поранити. знаю тільки, « смертельний діагноз », - сказали лікарі, а потім наказали вирізати пам'ять.



Племінник. 4 роки. сидить замислений, в печалі. - Малюк, що трапилося? - Не хочу дорослішати. - Ну, ти що? Дорослим бути весело і цікаво. - Так, треба до школи ходити. Потім в інститут. Потім на роботу.. А Я ДОРОГУ НЕ ЗНАЮ!!



Хочу сказати спасибі людям, які роб*ять в замерзлих вікнах в громадському транспорті долонею просвіт на вулицю. Завдяки вам, я не проїжджаю свою зупинку: ) І до того ж руки свої не морозю. Спасибі вам!



Дайте мені побути дівчиськом, я втомилася дорослою бути... Я хочу сміятися дзвінко, про проблеми забути... Дайте мені такий засіб, щоб хоч на півгодини, я змогла повернутися в дитинство і повірити в дива!



Я люблю тебе милий, ріднийХоч і немає тебе поруч зі мною,Так хочу я побачити тебеТвої ніжні любі очі,Щоб серцю стало тепліше,Приїжджай до мене мерщій...



Набридло приховувати почуття під дурною посмішкою, адже на очах сльози. Боляче сміятися, коли від болю хочу кричати. Боляче з тобою дружити - коли люблю.



- Анечка привіт! Як справи? Заміж ще не вийшла? - Та яке, заміж! Університет треба закінчити. Кар'єру хочу зробити. Попереду цілий світ непізнаних можливостей! - Не кличуть? - Не кличуть!



б*ять, ну якого х*ра говорити, що йдеш назавжди, і все одно повертаэшся? у мене вже б*ять все налагодилося, а ти знову зі своїми люблю - хочу - не можу, і все знову через жопу!



Єдине моє бажання - щоб виконувалося все, що я хочу!



Хочу перетворитися на птаха і насрати на всіх!



Я хочу знайти тебе, і ніколи не втрачати!



Я хочу всі звуки нот для тебе змішати в творіння...



Хочу бути маленькою, і не ходити в школу!



Я так хочу розучитися червоніти... ненавиджу це почуття!



Я просто хочу відчути, що я тобі потрібна



Хочу обжертися Скітелса і блювати веселкою!



Немає коментарів:

Дописати коментар