понеділок, 9 листопада 2015 р.


Коли хлопець говорить своїй дівчині: " Я хочу з тобою дуже серйозно поговорити ", він може мати на увазі що завгодно, хоча його дівчина думає тільки про фразу " давай одружимось".



Хочу бути покемоном Пікачу! На всі тупі питання відповідати " Піка піка! " >. <- br="" d="">


Хочу дощ, тебе, довго цілуватися і гарячого чаю...



Я дуже хочу, щоб ти дізнався мої секрети і не втік.



Сиджу вконтакті і сумую, до своєї коханої я хочу!



Як сніжинка готова падати до твоїх губ, як сльозинка хочу стікати по твоїх щоках, але ми далекі як сонце і земля, лише бог знає як я люблю тебе...



Хочу перелізти в чиєсь тіло, наробити дурниць, подуріти, скаженіє, напитися, а потім повернуться у своє тіло і жити спокійно, без сорому і докорів сумління: )) )



Хочу що б ти, так саме ти, людина з гарними очима, любив найдорожчого тобі людини ВІЧНО, і щоб ця любов була взаємною! Щастя тобі!



Ось велика частина підлітків говорить: " Не хочу жити, я нікому не потрібен " Хлопців, задумайтеся про своїх батьків, близьких, друзів. Адже ви частина їх життя!



Не ходжу в школу, захворіла. Я: Мам, я в школу хочу. Мама, мацає голову, дзвонить лікареві і говорить: Температури начебто немає, а дитина марить = DБлін, мам, як завжди: )



Хочу, щоб твоїм улюбленим тваринам був ЛОСЬ. Щоб еЛОСЬ і пилося, щоб хотіли й могли, і звичайно ж любіЛОСь, ну і все, про що мріяв - обов'язково збулися: *



Якби ти мене запитав якось.. про що я мрію... Я б сказала що я мрію прокинутися якось рано вранці, і дивлячись сонними очима в стелю, зрозуміти, що нічого не хочу змінити.



Я не вмію себе контролювати. Абсолютно. Я не вмію вставати рано. Я їм перед сном. Я плачу тоді, коли хочу. Я вірю в те, у що можна вірити. Просто я справжня...



Я вже не хочу в твоєму списку бути першою, я тебе запишу під ніком невірний, я тебе закресліть однієї лише рядком, повний нуль ну а я королева і крапка



Вчора я не повірила своєму хлопцю і він розбив руки в кров... Я хочу розлучитися... Він мені сказав якщо розлучимося я не зможу цього пережити.. Не знаю що робити... ( Йому 18 а мені 13) це нормально?? таке може бути??



Знаєш, іноді я так хочу, щоб ти здох від гикавки.



Хочу тебе любити, бачити тебе поруч, тільки тебе і цей ласкавий прибій, і це небо над собою...



Одяг який я хочу: або не в моєму місті, або маленького розміру, або дофіга стоїть, ну або взагалі не існує.



Набрид РОМан з КОЛею, хочу МАРТІНа з ВИШНЕвським ))



Немає коментарів:

Дописати коментар