понеділок, 9 листопада 2015 р.

Бішу сама себе! я ідіот в повному розумінні цього слова!! вічно ігнор хлопців. а сама мучусь від самотності! Нормальних хлопців у відстій. боюся відносин, боюся всього.. ЯК МОЖНА БУТИ такою дурною? просто хочу здохнути!



33 троянди - я тебе люблю. 32 троянди - я тебе любив. 3 троянди - я тебе не любив. 1 троянда - я бідний студент, але теж хочу сексу.



А я хочу прожити гарне життя в якій будуть дорогі тачки, склади грошей, шикарні особняки, фірмовий одяг, діамантові прикраси, купа романтики, елітний дозвілля, багато подорожей, емоції, свята, фотографії, вірні друзі, незабутні враження, красиві люди і море любові і розуміння...



ВІН - Скоріше б по справжньому заручитися: - ) Я - да я теж хочу скоріше щоб настав цей день... ВІН - Я думаю в [ny] році це станеться. А одружуся на тобі рочки через 4. За те уяви ;-) баби підкочують, а їм руку з обручкою показую і кажу " я заручений з найпрекраснішою дівчиною в світі " ;-) Я - щастя моє я сама щаслива з тобою: - *



Папа: - Хочу варені яйця. Мама: - Їх в холодильнику залишилося тільки три, вони мені для тіста потрібні. Увечері мама: - Налий мені чай )) Папа: - Ти мені вранці яйця затиснула, тепер сама собі наливай.. Син, з непідробним інтересом: - Мам, а навіщо ти татові яйця затискала?



Просто тому що втомилася. Просто тому що не така. Просто тому що хочу.



Мої дівчатка, мої улюблені, обезбашені малятка. Як же я вас люблю, найрідніші, я так рада що ви є в мене. Не уявляю своє життя без вас, та й не хочу представляти! Вибачте якщо я буваю гидкою, я все одно ніколи не забуваю про вас, ви самі, самі.. Я вдячна вам що ви є! Дуже люблю!



Все важливе завжди можна укласти в три слова: - Я тебе люблю - Хочу до тебе - Іди на хуй - Я тебе ненавиджу - б*я, скоро іспит - Скоро буде дитина - Я все здав! - Де мої шкарпетки? - Коли вже зарплата? - Мені все одно - Скоро буде краще - Все буде добре



Я хочу, щоб одного разу ти просто постукав у мої двері і стояв на порозі з букетом квітів, я б нічого не сказала, а ти просто підійшов і поцілував, нічого не кажучи... А потім міцно обійняв і сказав " Сонечко, я люблю тебе більше всього на світі і ніколи більше не відпущу...



Я не хочу « наполовину » Сонця, Мені половина неба - ні до чого... « Наполовину » пісня - обірветься, Любові « наполовину » - не прийму! Наполовину разом - значить порізно, Наполовину щирість - брехня! Наполовину сміливість - значить підлість, « Наполовину » - ЦЕ - точно не МОЄ!



Іноді замислююся над тим щоб кинути балуватися курити, бухати. Ні я не п'ю і не курю, іноді тільки. Типу діти здорові і т. п. Ну ось кину і життя адже нудним стане. А що в старості згадувати. Допоможіть відповісти на це тупе питання. Є подруга. Вона ботанка. Не курить не п'є. Нудна. Ось бути такою я не хочу.



Втратили мрію, Ми сидимо на березі, А біля річки немає води, У світі тільки я і ти. Якщо в небі ні зірки, В світі тільки я і ти, В океані немає води, У світі тільки я і ти. І тільки небо знає правду Про те, як я тебе хочу, Про те, як я ще не вірю У те, що скоро полечу.



РОЗШИФРОВКА фраз ДІВЧАТ: Роби що хочеш = я образилася, Нам потрібно поговорити = Мені потрібно поскаржитися, Ууухх - готуйся милий.. Я хочу нові завіски = І килими, і меблі, і шпалери.. Я буду готова через хвилину = я буду готова через годину, Я винна = хто б говорив



У мене НЕМАЄ мільйонів в банку, у мене немає Бентлі в гаражі, немає дома на березі моря. У мене є все: є Кохана людина, у мене є улюблена сім'я, у мене є улюблені друзі, у мене є те, заради чого я хочу жити! Ось і все.



Дівчина каже хлопцеві: - Любий, ти будеш любити мене вічно? - Я не хочу тебе обманювати, я дуже сильно хворий і тому не знаю, скільки зможу тебе любити. Дівчина в жаху: - Невже у тебе СНІД? - Ні, все набагато гірше. - Що ж у тебе? - Інтернет. безлімітний



Хочу бути птахом яку нічого не тримає. Розправити крила і полетіти далеко далеко... Щоб більше не бачити ці очі і усмішку, щоб просто бути щасливою людиною і більше ніколи не бачити тебе...



Будь ласка, будь моїм, будь ласка, будь моїм глуздом ми одні на цілій землі, в самому серці моїх картин цілий світ придуманий, цілий світ придуманих істин я потребую в твоєму теплі, я хочу бути сенсом твоїм..



- коли на відкриття покличеш?? = ) З нас дівчатка і пиво )) ) - Мене дівчинки не цікавлять. Я хороший пристойний порядна хлопчик. Мене цікавить тільки навчання і сесія. Навчання на першому місці. А всі дівчатка будуть після 6 курсу! - мама Жені, пустіть, будь ласка, його назад до комп'ютера - я хочу з ним поговорити...



Один чоловік сказав мені сьогодні " Ти справжня ", я запитала його, що він мав на увазі, а він посміхнувся і відповів " Ти наївна і щира, якщо тобі боляче - ти плачеш, а не говориш безглузді прогламуренние фразочки, типу " хочу бути сильною , хочу бути холодною стервом ", це все безглуздо... ти справжня... "



Коли ж перестане йти цей пухнастий і м'який сніг? коли ж прийде весна і все почне таїти забираю з собою все те що я пам'ятаю адже кожна сніжинка нагадує мені його... а я більше не хочу це згадувати... мені боляче... жахливо боляче... що хочу померти... але я живу не знаю чому...



Немає коментарів:

Дописати коментар