неділю, 8 листопада 2015 р.

Я ж скоро зірвуся. Подзвоню тобі і скажу, що хочу тебе. Дуже хочу. Як раніше



У мене перехідний вік... я не хочу дорослішати!!



Я просто хочу цього, хочу і все... хочу полюбити, без розуму, без зайвих думок, які будуть мене обмежувати!! я хочу любити. хочу бути комусь потрібною, щоб мене любили, так само сильно як і я!! цього я хочу.



Я не хочу бути чиїмось надбанням і чиєюсь власністю бути я не хочу! Я не хочу любити на відстані, по життю птахом вольним лечу. Я не хочу у всіх просити пробачення. Та й не вмію я його просити. Мені не потрібні чужі вибачення і сумирно не хочу любити...



Доведено, що при оргазмі спалюється приблизно 300 калорій.... хочу схуднути кілограмів на 5)))



Не хочу вчитися, і одружитися теж не хочу, я просто хочу спати до обіду і гуляти до ранку.



Хочу привітати тебе з призовим місцем! Ти побив усі рекорди! Так низько в моїх очах ще ніхто не падав...



Скрізь обмани та зради... хочу знайти... таку подругу як я... щоб ніколи не кинула... і любила щиро і безкорисливо



Я - Бурановська бабуся. Я не хочу в'язати шарфи і обговорювати сусідів на лавочці, я хочу ПАТІ ФО ЕВРІБАДІ Денс Камон ЕНД Денс



Я хочу бути з тобою поруч. тримати тебе за руку, щоб усі ці суки заздрили нам. а ми були ідеально щасливі... ( мої мрії )



Хочу заснути з тобою поруч, щоб тобі краще спалося, хочу стягувати з тебе ковдру, красти твою подушку, коли моя впаде на підлогу і мені буде ліньки її підняти...



Коли її поряд немає - люблю. Бачу - вбити хочеться. Знаєш, що найдивніше? Я хочу, щоб вона пішла, але я її ніколи нікуди не відпущу.



- Дочка, а що таке ХЗ? - Хочу Знати ))



Хочу кохати і бути коханою... Довірити серце тільки йому, одному... І нехай мій милий будить не красивий, лише був би вірний слову своєму...



Просто хочу напитися, підійти до нього, подивитися в очі і сказати всю правду... і наплювати, що буде далі. Просто побажайте удачі



... щоб моя найзаповітніша мрія обов'язково збулася



На вулиці темно.. в кожному вікні горить світло... кожен живе своїм життям.. а я так не можу.. я хочу жити твоїм життям...



... відпочити



Скло моєї душі, Я розриваю біль. Шматочки всередині, Але ти зі мною мій Бог. Багато різних питань, відповідей Усередині мене. Я не хочу думати про це я шукаю тебе...



Я хочу собі агент, зі смайликами як в скайпі, щоб коли приходили повідомлення звук був як в асьці і щоб можна було також швидко листуватися як вконтакте = ))))



Немає коментарів:

Дописати коментар