неділю, 8 листопада 2015 р.

Наді мною,крім твого погляду,не владний лезо жодного ножа. Володимир Маяковський



Я дівчина і значить, я прекрасна!



Ти як мороз літньої ночі - такий же несподіваний і гарний.



Закохані - це половинки однієї душі, розділені при народженні. І ці половинки завжди будуть прагнути знайти один одного



Шукай того, хто зателефонує, коли ти повісиш трубку... Передзвонить не через те, що не гордий, а через те що дорожить.



Якщо ти можеш прожити день не поцікавившись у людини як він, значить ти можеш прожити без цієї людини все життя.



Немає нічого надійнішого і теплішогоколи твоя рука торкається моєї...



А пам'ятаєш, сонце за горизонт приховувалося,На величезне місто ніч тихо опускалася. А ми з тобою лише вдвох гуляли під місяцем,І немов з'явилися крила за спиною... Дякуємо за чудово проведений час!



Знаєш багато разів хотіла написати тобі, що я люблю тебе, про те як ти мені снишся кожну ніч, про те скільки я думаю про тебе, набираю смс і тупо зберігаю його в чернетках... боюсь що не зрозумієш, боюся що ти мене засудиш...



Я без тебе не зможу це остаточний ф*кт...



Знову вранці вона ненавидить сонце, за те, що воно відбирає сон, в якому він в неї так сильно закоханий.



Ромашка - це квітка, яка бореться за любов до останнього пелюстки.



Щоночі я засинаю з думками про тебе, думаю як ти там зараз. Тільки не сьогодні. Сьогодні ти тут, зі мною...



А бувають хвилини, за які можна віддати місяці й роки!



Не кожен з нас здатний сказати люблю в очі.



Коли не хочеш, то маєш. Маєш Це, не цінуючи. Коли втрачаєш, розумієш - Без Цього вже не можна. Прокинувшись пізно, ти шкодуєш. Шкодуєш, що не помічав. Цінуй ж, що зараз маєш, Люби, поки не втратив.



Якщо у тебе є людина, якій можна розповісти сни, ти не маєш права вважати себе самотнім...



Буває дуже важливо знати, коли піти, а коли поступитися.



У мене до тебе прохання. Прочитай мої думки, і виконай мої мрії, будь ласка.



А ти просто подаруй їй квітів, без приводу. Несподівано. Від душі. І ти побачиш її іншою.



Немає коментарів:

Дописати коментар