понеділок, 9 листопада 2015 р.

... хочу відправитися в подорож з найкращою подругою



Так я буду гуляти з ким хочу і коли захочу... і обніматися з ким хочу... і дзвонити і писати... Але любити я буду тільки тебе.



... хочу багато стиглих та соковитих персиків



Хочу дивитися в її очі, чути її голос, тримати її за руку, гуляти з нею коли ніхто не бачить, хочу бути тільки з нею... але якщо скажу їй це ще раз, вона просто мене пошле...



... хочу жити в країні вічного літа



Я так хочу тебе повернути.. я так хочу тебе любити... навіть якщо боляче..



... хочу бути чиїмось сенсом життя



Сьогодні я вирішила, ким я хочу стати, коли виросту. Я хочу стати його дружиною.



Коли я виросту, хочу стати тістечком... з полуничним кремом ) тістечка бувають різні, але я хочу бути саме полуничним )) )



І взагалі, я зиму хочу. сніг, сніжки, замети, гірки й бурульки. все. всі дружно чекаємо зиму. зімаааа, я хочу тебееее: )



В голові крутиться чітка думка - я не хочу бути мішенню в тирі, я хочу бути найулюбленішою в цьому чортовому світі.



Всі з поганим настрієм репетують: " я хочу здохнути, без мене буде краще ". Коли в мене поганий настрій, я хочу що б всі здохли, суки. А не я.



Привіт, як ти? я добре.. знаєш, я скучила. правда. просто знаєш, я занадто добре все пам'ятаю. пам'ятаю твій сміх, твій голос, твою усмішку. а ти, напевно, не змінився. напевно, все такий же веселий і добрий. та й я все така ж смішна з сумними сірими очима. знаєш, я хочу все повернути. повернути колишні почуття, колишнього тебе. ну так, це так нерозумно звучить після розставання, але по - іншому ніяк.. від цього нікуди не дітися. ти потрібен мені, розумієш? хоча якщо ти не хочеш знову бути зі мною, так і скажи.. я ж все зрозумію.. пойму і відпущу..



Заснути в твоїх руках, щоб прокинутися від твого теплого дихання. Засипати, поклавши голову тобі на коліна і відчуваючи, як ти кінчиками пальців водиш мені по спині. Йти з тобою по вулиці, рука в руці, іноді стискаючи пальчики, щоб ти мені їх погрів. Підійти і обняти тебе, відчувши, як ти цілуєш моє волосся. Лежати під твоєю рукою, задихаючись, але не сміючи поворухнутися, щоб не розбудити тебе. Прокинутися від твого поцілунку, такого ніжного, теплого і ранкового. Бути впевненою в тому, що між нами ніколи не постане інша. Помирати від ніжності, падаючи в твої обійми. Хочу. Щоб. Так. Було. Завжди. ©



Коли тебе кинули ти ридаєш і думаєш що я таке зробила і скажеш я хочу померти мені без нього жити нічого це не правда ти маєш права жити ти знайдеш кращого, а той, хто кине тоді зрозуміє, як він без тебе він через рік 2 згадає тебе і прийде до тебе і скаже, прости мене, я люблю тебе я просто був дурень я завжди думав про тебе і не забував просто мене прости ми будимо разом тільки прости мене благаю, і ти скажеш, прощаю або виженеш? як ти поступиш?? ? ти все рівно любиш його і скажеш, звичайно, ні тому що тобі було дуже боляче, а хтось простить і буде щасливий, але їй теж напевно було дуже боляче!!!!!



Нічого не хочу!... Ну хіба тільки відпочити... , А ще морозиво... тістечко, шоколадку, мартіні... яких нибудь. цукерок, туфлі, сумочку, спідничку, браслетик і, море, сонце, пляж!... і все, і більше нічого... ))



... хочу щоб мені частіше дарували квіти



... хочу перестати нарешті думати про тих, хто не думає про мене



... хочу ніколи не втрачати людей, які мені дорогі



... хочу жити разом з коханою людиною



Немає коментарів:

Дописати коментар