неділю, 8 листопада 2015 р.

Ресторани, машини, квіти, подарунки - це все добре,але смс холодним ранком: " Сонечко, ти тепло одяглася? " - це безцінне.



Відставивши правила, ми слідуємо своїм інстинктам.



Обожнюю багатокрапки! Будь фразі вони надають загадковість, романтичність і шарм...



Я не скажу тобі, що означають почуття,мені здається, слова зайві тут. Ти лише запитай мене про те, що тобі потрібно,і я прийду, коли інші не прийдуть.



Якщо у тебе добре серце, то нічого більшого в тебе не буде. У тебе вже все є.



... знайти б дах вище, ночі тихіше, слова послаще, і тебе поруч, почастіше...



Ти віриш в любов з першого погляду або мені треба ще раз пройти мимо?



Ти з моєї голови навіть покурити не виходиш...



Красивих тіл - багато, красивих душ - мало, а мізків піпець. зовсім немає.



Іноді можна сказати одне слово, нерозумно, невпопад, не вчасно, а у людини все всередині перевернулося.



Я так хотів тебе зненавидіти, але не зміг навіть розлюбити.



Так добре, коли ти просто поруч... Саме тоді я відчуваю що таке щастя... Ти даруєш мені підтримку й розуміння...



І нехай сьогодні ми прокинулися в різних ліжках головне, що з думкою один про одного...



Коли обіймаєш кохану людину, то на душі стає тепло і спокійно, як ніколи.



Заради тих, хто для нас щось означає, деколи потрібно забувати про свої принципи, гордість і самолюбство.



Коли не хочеш, то маєш. Маєш, це не цінуючи. Коли втрачаєш, розумієш - без цього вже не можна.



Без тебе щасливою бути не вийде.



Коли відчуваєш до людини симпатію тобі здається правильним все, що він говорить.



Згадуй про мене частіше, я ж люблю тебе по - справжньому



Хоча і вважається, що жінка любить вухами, а чоловік - очима, але, як правило, обидва вважають за краще третє.



Немає коментарів:

Дописати коментар