понеділок, 9 листопада 2015 р.

Я хочу дарувати людям посмішку і прекрасний настрій на цілий день.



Хочу щоб батьки жили довго і щасливо!



Не хочу бути володаркою морською, а хочу володіти компаній нафтовою! = ))



Хочу, щоб хтось на свою аву поставив мою фотку і підписав: " Хочу бути з нею ".



Своєю поведінкою я просто хочу показати, що не хочу відпускати тебе *



... Як я втомилася чути " Я хочу тебе ", так хочеться почути " Я хочу бути з тобою! ".



Я хочу не домагатися від тебе уваги, я хочу не знати куди від нього подітися...



Я не хочу бути " Зайчиком ", і " кошеня ", я хочу так: " Це моя дружина, вчора вона народила мені сина "



Любов - це каторжна праця. Я на каторгу не хочу... )) Секс - це розслаблення, хочу відпочивати.



Хочу, пишу йому, хочу, дзвоню. Захочу взагалі заміж за нього вийду.



Він: - На чіпси. Вона: - Не хочу. Він: - Чому? Вона: - Вони шкідливі! Він: - Ти у мене теж шкідлива, але я ж тебе хочу!



Я жінка. Я не хочу ягуар, я хочу любити чоловіка і готувати смачний борщ.



Я дівчинка, я не хочу нічого вирішувати, я хочу говорити, що я жирна і негарна, напрошуючись на компліменти.



Я хочу щоб він сказав мені: " я хочу дитинку, яка виростить під твоїм сердечком, і нічиїм іншим "



Хочу, щоб всі Мої хочу здійснилися ^ ^



Дідусь мороз! я хочу на новий рік... да блін чо я церемонюся! я хочу його на блюдечку з блакитною об*ямівкою! ( PS " я не перегнула палицю? " )



Хочу обійняти, поцілувати,Хочу, люблю тобі сказати,Але я мовчу, і ти мовчиш,Дружбу в любов не звернеш...



Хочу закохатись. Щоб пропадати з коханим вечорами. Приходити додому і відразу спати. Щоб не сидіти за комп'ютером, від якого вже тіло ломить. Хочу щоб просто не вистачало часу на соціальні мережі. Я просто хочу приходити додому втомленою і щасливою..



Я ніколи не говорила: " Я хочу бути одна". я тільки сказала: " Я хочу, щоб мене залишили в спокої ", а це не те ж саме.



Я не хочу раптово померти від кулі, стікаючи кров'ю на снігу... Я не хочу вживатися в ролі, підступних і байдужих людей...



Немає коментарів:

Дописати коментар