понеділок, 9 листопада 2015 р.

Я сумую за тобою, хоч ти і поруч, хочу слухати твій голос годинами і розглядати твої риси обличчя... хочу милуватися тобою і відчувати твоє тепло, твоє дихання і серця стук... хочу щоб ти ні на хвилину не залишав мене.. хочу дуріти, гратися твоїм волоссям, пестити одне одного... хочу прокидатися з тобою щоранку, проводжати на роботу, зустрічати і цілувати в кожен випадок... і хочу я все життя так провести, поруч з тобою, під одним дахом... це моє найзаповітніше бажання, ось воно моє щастя...



Світ, відчепися! Відвернися від мене! І я дам тобі стусана! Мені плювати на унікальність інших. Мені взагалі на все плювати! Хочу - сміюся. Хочу - сумую. Хочу - візьму і відпущу! Хочу - піду гуляти.. або мріяти, а може... Навчуся літати! ;)



Я хочу тебе! Хочу заманити тебе в ліжко, хочу, щоб тобі було жарко і ти безперервно тиждень стогнав!



Покінчити з усіма бажаннями корисно нам для зцілення від страху.



Робіть у цьому житті те, що хочете і вважаєте за потрібне. Подобається це людям чи ні - вже їхні проблеми.



Не тільки зірка, що падає, може виконувати бажання...



Для чоловіка бажання коханої жінки - закон. А якщо бажання важкоздійснюваним - то порушення закону.



Блакитна мрія - мрія, посиніла в очікуванні свого звершення.



Як відрізнити бажання від мрії?Перше породжує слова, а друге волає до дій.



Хочу в затишний ресторанчик, де за вікном жовте листя і бордо в келиху



Чоловік всій твоєї мрії - це той, кому ти захочеш народити дитину.



Бажають тих, у кого є бажання. Мріють про тих, у кого є мрії.



Якщо ти чогось дуже сильно хочеш - ти знайдеш спосіб, як це отримати.



... щоб не було необхідності брехати, що все добре...



У кожної людини є бажання, які він не повідомляє інших, і бажання, в яких він не зізнається навіть собі самому. Зигмунд Фрейд



Часом наші бажання ламають нам життя.



Бажання чоловіків не завжди збігаються з бажаннями жінок!



Щоб управляти мрією потрібно бути воістину Сміливим наїзником...



Нехай мої бажання отетеріють від моїх можливостей!



Принципова різниця між бажаним і дійсним полягає в тому, що дійсне - це колишнє бажане.



Немає коментарів:

Дописати коментар