неділю, 8 листопада 2015 р.

Його ім'я таке коротке, а займає ціле серце...



Спочатку знайомі. Потім ми друзі. Зараз любов. А потім і сім'я.



Ми зустрічалися 2 роки. Сьогодні він загинув в автокатастрофі у мене на очах. Я прийшла до нього додому взяти деякі його речі. І знайшла оксамитову коробочку з обручкою. Відкрила і прочитала адресовану мені записку: « Як щодо - поки смерть не розлучить нас? "



Коли я сказала йому що не хочу його бачити, Він просто взяв і вимкнув світло... Ось тому я до сих пір з ним...



Запитую у коханого: " Я краще виглядаю з косметикою чи без? "- Я не вдивлявся- "Тобі все одно? "- Ні. просто це як порівнювати захід і схід. День і ніч. Світло сонця і світло зірок. Не можна порівнювати прекрасне з прекрасним.



Найкращий подарунок життя - людина, при якому можна мислити вголос.



На моєму обличчі з'являється усмішка тоді, коли пишеш саме ти.



Світанок приходить до тих, хто бачив темряву У всій її вбивчій величі... Хто плакав від людської байдужості, Але байдужим не був ні до кого!



Сніжок під ногами, шапочка на голові, морозець в повітрі, весна в душі, а в навушниках пісня про літо.



Я рада, що тебе зустріла, хоч і не шукала особливо, ти не подарунок, звичайно, але для мене особливий.



Ти для мене все найкраще, що у мене є. Я не віддам тебе нікому... )



Мені від життя потрібно зовсім небагато... Прокидатися поруч... Засипати разом... Твоя щира посмішка і спільні плани...



Я не стану твоєю долею. Я не буду твоїми снами. Мені не хочеться бути з тобою, щоб любов не попрощалася з нами.



Я б зміг завоювати весь світ однією рукою, якби ти тримала другу.



Він один такий. Лише до нього душу тягне. І ніхто інший таким, як він, не стане.мітки: Хлопчик для дівчини



Моя романтична душа зараз не в моді..



Якщо ти йому потрібна - він тебе з-під землі дістане. Якщо ні - то йому й не потрібна твоя ініціатива.



А адже випадкових зустрічей не буває... Це чи випробування... або покарання... або подарунок долі...



Що в тобі такого, що я не можу тебе забути?



Ти думаєш я далеко, а я близько... Думаєш я високо, а я низько... Даремно мене шукаєш ти поглядом... Озирнись, я поруч



Немає коментарів:

Дописати коментар