понеділок, 9 листопада 2015 р.

Я дуже хочу від тебе дитину... нехай навіть це буде плід тільки моїй любові і тебе не буде зі мною.. але я обов'язково розповім нашій дитині, який чудовий у нього тато і як я його люблю..



Хочу багато-багато мандарин, сяйво снігу вночі, мерехтіння гірлянд і червоно - золотих куль на ялинці, вирізані з паперу сніжинки, сидіти перед каміном в колі своєї родини і пити чорний чай з марципанової цукеркою.. Ну або віскі



Як бути з минулим? Мана?! Нахлинуло і не відпускає! А може не хочу, щоб відпустило? Це було так давно. А зараз так близько, немов учора, немов і не було цих довгих років розлуки. І що тепер з цим робити?



- Хочу звалити з цієї дурної країни!- А може краще створити план як зробити світ навколо себе краще?! Повір, поверхневий погляд на чужу країну - хибний... Наявність теплого моря під боком не зробить твоє життя раєм.



Чому так складно любити? Любити по справжньому... Чому так часто буває нерозділене кохання? Чому? чому? Надія вмирає з кожним днем



Не хочу більше бути обережною і задіюю засоби без міри: Я введу собі ЩАСТЯ підшкірно, внутрішньовенно з ін'єкцією віри. І відтепер всі весни і зими я прийму, як небесну манну! Я -хронічно стану щасливішою, самою ніжною і найбажанішою!



Люди, які пишуть щось на кшталт: " читати книги? а що це таке ", вибачте, але я хочу вас уебать, безграмотні людці з атрофованим мозком. крім інета, п'янок, гулянок вас нічого не цікавить, навіть власний розвиток. хоча ні, навіщо вас бити, життя тож вас покарає.



Я вчора подивилась в твої блакитні очі і зрозуміла, що ти мені потрібен... Я хочу назад ці блакитні очі, нахабну посмішку, і вічну гарнітуру в правому вусі... взагалі мені потрібен ти.



Не снідаю - думаю про тебе, обід в горло не лізе - думаю про тебе, увечері теж не їм - думаю про тебе, ночами не сплю... Жерти ХОЧУ...



Я хочу що б ти поклав мені під голову повітряні хмари, Накрив мене ковдрою ніжності і заколисати колискою любові... А потім просто взявши мене на руки, відніс в країну чудес, в якій мені на завжди захотілося б залишитися тільки з ТОБОЮ.. !!



Вчора сиділи з моїм хлопцем і нашими спільними друзями.. краща подруга питає - Ти її любиш. - Люблю. - А хочеш з нею завжди бути, на все життя? - Дуже хочу і буду. Дітлахи будуть у нас.. хлопчик і дівчинка.. двоповерховий будинок.. і собака.. люблю його *



Хочу заснути з тобою в обнімку... Міцно міцно притулитися і не більше... І заснути поруч з тобою: *



Хочу бути таким зайнятим, щоб при дзвінку телефону я відповідав « не можу говорити, пізніше передзвоню ». Щоб весь час кудись біг і щось робив. Тоді б у мене не залишалося часу згадувати, що вона мене не любить.



Не хочу зиму, для мене в ній немає місця...



Хочу вина, фруктів і... наслідків...



- Ні, ні... він мені не потрібен - я просто хочу обіймати його



Я забуваю улюбленого я не хочу згадувати....



Боже, як же я хочу пропахнути його одеколоном < 3



Хочу вас розчарувати - я завжди чарівна...



Я бумеранг. Він кинув, а я хочу повернутися!



Немає коментарів:

Дописати коментар