понеділок, 9 листопада 2015 р.

ХОЧУ ДИВА! Йогурт не пропонувати...



Я найкрасивіша, тому що я так хочу ))



Дайте мені кульку. я в небо хочу.



Хочу туди... де тепло... і немає пам'яті... ; (



У мене з'явилося чергове " ХОЧУ "... )) )



- Каву хочу. - хіба що на голову. = ))



Хочу, що б мені не вистачало часу на інтернет...



Хочу скоріше заснути.. там немає проблем



Відмінна неділя! хочу в рай, де немає понеділків!



Хочу любити і просто бути...



А я... А я теж хочу що б мені щось - забороняли! ...



Я хочу будувати снігова баба!



Пробач, я хочу на тобі одружитися



Порожнеча. Нічого не хочу. Тиша. Навіть я не кричу. Навіть сльози не ллються рікою. Я звикла, що я не з тобою. Ти кидаєш йому у слід " Боляче потрібен! "А насправді і боляче, і потрібен..



- Всі баби тупі! Он моя може навантажити якимись термінами.. А запитай скільки буде п'ять на шість, скаже, що тридцять. - Не хочу тебе засмучувати, але п'ять на шість реально тридцять..



Я тебе так чекала, так чекала... а ти просто взяв і через свого характеру все зіпсував, ти не приїхав, тебе немає зараз поруч... Я не знаю, чи люблю я тебе, але я дуже хочу, щоб у тебе все було добре.



А я хочу щоб моя голова була постійно зайнята різними думками, щоб часу ні на що не вистачало... щоб не згадувати тебе, щоб навіть не пам'ятати, що ми живемо в одному місті, щоб взагалі забути, що ти існуєш... так мені легше



Я не розумію що відбувається, що від мене хочуть, що треба робити... я загубилася у часі... який сьогодні день, рік, число, місяць?... Не бачити не чути нікого не хочу.. і в теж час дуже хочеться з кимось дуже близьким поговорити обійняти.. заплакати... розсміятися.. (



Любов без відповіді, не хочу бути для тебе немов як сигарета,скурив, кинув, розтоптав, закурив нову, скурив, кинув, розтоптав і знову все по новій.



Ну не щастить мені в коханні! Може я теж хочу багато спільних фото, щоб він мене зі школи забирав, їсти з однієї тарілки в кафе, разом готувати, жартома битися, а потім міцно один одного обіймати.. НУ не щастить якщо..



Немає коментарів:

Дописати коментар