понеділок, 9 листопада 2015 р.

Найчастіше обставини, на які ми так любимо посилатися, це лише віддзеркалення наших істинних бажань!



... туди, де немає інтернету, хвилює море і запалює літо



Якщо хочеш зі мною лаятися, для початку одружуйся.



Я не хочу принцесу, я не хочу красуню, я не хочу розумницю, тому що вона у мене вже є! )) )



Хочу до тебе на чай. Тільки без чаю.



Не хочу принца на білому коні, не хочу вампіра на сріб*ястому вольво, я хочу тебе пішки.



Хочу Урганта... для підвищення імунітету: P



Хочу згоріти, хочу обійняти, хочу роздягнути, поцілувати, хочу любові, хочу вогню, КОРОТШЕ Я ХОЧУ ТЕБЕ!!



Хочу щоб лаявся, що ношу кросівки в -30, хочу щоранку його бачити, хочу кохати і бути коханою..



Хочу побачити, хочу обійняти, хочу поцілувати... Але не можу... (( (



Я так втомилася бути сильною, все переживати в собі. Я хочу побути слабкою, хочу чути добрі слова, хочу знати, що мене люб*ять...



Принца не хочу!!! Олігарха теж не хочу!! Хочу, що ж я хочу?? Знааааааю! Хочу « Сонечко » в спортивній тачці! = )



Я так хочу тебе ненавидіти!Я так хочу по тобі не нудьгувати!Я так хочу не сумувати і не плакати!Я так хочу просто жити... не страждати!



Класно бути у відпустці... хочу прибирають, хочу стираю, хочу гладжу... а захочу... псіхану... поїду на дачу... буду поливати, полоти, копати... : )) )



Чого я хочу? Я хочу робити тільки те, що подобається мені. Я хочу, щоб мене ніхто не діставав. Я хочу жити гідно і в достатку.



Хочу... стосуватися кінчиками пальців твоєї долоньки, хочу ніжно цілувати куточки твоїх губ, хочу шепотіти тобі на вушко про те, що мені потрібен тільки ти... Любов це?



Я хочу крикнути щоб було єхо твоїм голосом... Хочу побачити в калюжі твоє зображення... Хочу полетіти у ві сні за руку з тобою... просто хочу бути рядом... ((



Очікування, тільки посилює бажання.



Я хочу, щоб мені швидше виповнилося 18 років... ні не тому що хочу вийти заміж за коханого або жити окремо від батьків... ні... я хочу здати кров для хворих дітей, а в 16 років не можна (( (



Скажу тобі, не промовчу - я цього завжди хочу. Хочу хоч в полі, хоч у дорозі, хочу хоч в тундрі, хоч в барлозі. Хочу скрізь і де доведеться. Хай світить сонце, дощик ллється. Хочу, коли лягаю я спати і вранці, перед тим як встати. На тумбочці і на дивані, на корточках і догори ногами, на суші, у повітрі, у воді. У Москві хочу і в Костромі. І в холоді і в літню спеку. Хочу завжди... базікати з тобою!



Немає коментарів:

Дописати коментар