понеділок, 9 листопада 2015 р.

Займатися тим що приносить задоволення та гарний настрій!



Хочу так, щоб назавжди: ніжно, довірливо, і без зрад.



Відчуваю дике щастя, коли ось це читаю - " головне я тебе сьогодні побачу "... Все заради головного в цьому світі. Головне, що ти в мене є, головне, що ми зустрілися, головне, що між нами справжня любов і щирість, головне, що я можу бути собою і не грати інші, якись чужі ролі, головне, що я хочу засинати і прокидатися з тобою, головне я хочу жити з тобою і жити тОБОЮ, головне, що я хочу, щоб ти був щасливий, головне, що я хочу дітей від тебе, головне, те, щО ТИ Є У МЕНЕ!!



Просто коли я кажу, що не хочу тебе бачити_це не означає що я не хочу тебе бачити. Це означає, що я хочу тебе бачити і кричати на ТЕБЕ!!



Моя справа, кого хочу того люблю... тіло моє, кому хочу дарую... і не біда твоя і не вина... багато таких як ти, а я одна!!



Я хочу народити тобі сина. Хочу, знесилена лежати в палаті після пологів і відчувати, що ти цілуєш мої руки і судорожно повторюєш " Спасибі, рідна "



Ось всі кажуть " знаєш скільки в тебе буде цих хлопців "... А я от не хочу так, хочу одного, єдиного, щоб при вигляді його очей, посмішки втратити розум...



А я не хочу бути вільною. Завжди хочу, щоб ти мені, що-небудь забороняв або із серйозним виразом обличчя говорив: " ти моя, запам'ятай ". Нікуди, ніколи одну не відпускав.



Баби, які пишуть: " Я не хочу нічого вирішувати. Я хочу на кухню. ", " Місце жінки на кухні ". Де почуття власної гідності? де хоч крапля гордості? де?



Я НЕ ХОЧУ заміж за мільйонера, я хочу за коханого, від погляду якого серце починає скажено стукати, а гроші.. приходять і йдуть.. і мільйонер може стати банкрутом



Якщо ти будеш жити сто років, то я хочу жити сто років мінус один день - не хочу прожити і дня без тебе



Що всі ниють, що хочуть хлопця? А я хочу ту гору Ферреро Роше. На фіг хлопця. Хочу цукерок.



... хочу багато - багато повітряних кульок



... хочу прожити з коханою людиною до старості



... хочу прогулятися по вузьких італійським вуличках



Хочу, що б мене запам'ятали. Нехай це будуть погані спогади, але я хочу щоб люди пам'ятали мене.



... хочу щоб почуття завжди були взаємними



Чого я хочу?? я хочу щоб ми з тобою помінялися місцями! щоб ти без мене с**а дихати не міг! а мені пох*р було!



... хочу на березі моря... з коханою людиною... зустріти закатмітки: на море любові



... хочу котика



Немає коментарів:

Дописати коментар