неділю, 8 листопада 2015 р.

Хочу, щоб він подзвонив і сказав: " коротше, дитинко, мене не хвилює, з ким ти зараз і хто твій хлопець. Передай йому, що ти тільки моя і це не обговорюється!"



Хочу що б підійшов до мне. Сильно притиснув до себе, міцно обняв, і сказав на вушко: "Моя, тільки моя І спробуй, дурненька, піти від мене"



Якщо ти хочеш, але не можеш, значить - не дуже хочеш. Захочеш - знайдеш тисячу способів, не захочеш - знайдеш тисячу причин!



Я хочу! Я дуже хочу! Я шалено хочу! Ти навіть не уявляєш, як я цього хочу! Хочу, щоб ти зараз посміхнувся!



Я хочу купити гуаш кольору його очей... таку ж сіру... глибоку... що б малювати його очі на стінах... і потихеньку сходити з розуму...



Хочу померти в старості, щасливою, з посмішкою на обличчі, тримаючи за руку кохану людину, а не як це роб*ять багато - стрибнувши з даху багатоповерхівки через нещасливе кохання чи від алкоголізму, заливаючи біль вином...



Хочу померти або випаруватися, або втратити пам'ять. Скажи чому чому все так! але я буду вірити і сподіватися, що ти повернешся і ми будемо щасливі, так як ми хотіли...



Сонечко, я знаю, що ти це читаєш. Хочу сказати те що: я тебе дуже сильно люблю, ти найкрасивіший чоловічок на землі, я по тобі дуже сумую і вже не уявляю життя без тебе.



Якщо не можна, але дуже хочеться, то потрібно обов'язково!



Хтось хоче чарівну паличку, а я хочу чарівну сокиру.



Я люблю його... Я його просто обожнюю! Він такий... такий... Солодкий... Я хочу його.. З'ЇСТИ! О, мій коханий, прекрасний шоколад!



Він мій найкращий друг... Завжди підтримає, ніколи не зрадить... І в нього є дівчина... А я.. я закохалася в нього... Але я йому про це не скажу.. Ні за що.. не хочу псувати його щастя..



... будиночок в Новій Зеландії



Хочу щоб на заставці в телефоні, в рамці на столі, в комп'ютері на заставці робочого столу, щоб добраніч і добрий ранок, люблю, скучаю, щоб кіно, парк, прогулянки, щоб квіти, листівки, подарунки, сюрпризи, щоб завжди за руку , в його куртці, щоб сльози від щастя. по-справжньому хочу



Я не хочу повертатися в минуле і щось змінювати... пройшло 3 роки, але я все ще згадую тебе... і це саме противне відчуття... знати, що ти завжди будеш в моїх думках...



Чому, коли людину сильно любиш, треба його так мучити. Я хочу сказати: який тоді сенс його любити? Чому так виходить?



Щастя немає... Хлопця кинула... сексу немає... алкоголь не хочу, наркоту не поважаю, суїцид безглуздо... навчання набридло... ЩО РОБИТИ ДАЛІ?? ?? ?



Мені дуже сильно тебе не вистачає... Кожну хвилину я думаю про тебе... Згадую твої очі, твої губи, твої ніжні і в той же час дуже мужні руки... Згадую твій запах, твій голос... Я дуже хочу до тебе... Але розумію, що це Н Е В О З М О Ж Н О!!



Не розумію людей, які не виконують свої обіцянки. Навіщо обіцяти - то було? Чому просто не можна відразу сказати " Ні. Я не можу ( Не хочу і так далі ) ". Ні ж, потрібно до останнього моменту говорити, що так, може бути. А коли момент настає, вони просто відмовляються й ідуть. Навіщо?? Відразу сказали б "ні", і питань до вас ніяких би не було. Не розумію.



Хочу годувати твою кішку. Хочу готувати тобі. Хочу прокидатися від твоїх рук. Хочу мішатити цукор в твоєму чаї. Хочу смішити, дивитися в очі, тримати за руку. Чекати нудьгувати зустрічати визнаватися вірити і довіряти. Віддавати і дарувати. Тобі. Для тебе.



Немає коментарів:

Дописати коментар