понеділок, 9 листопада 2015 р.

Хочу в дитинство, коли " зустрілися - познайомились - сподобалися один одному - почали зустрічатися - полюбили ", а не як зараз модно " зустрілися - переспали - познайомились - розбіглися ".



Хочу жити так, що б у ворогів була депресія!



Що ти значиш для мене, пояснити я не можу, що творитися в серці у мене передати я не зможу! Мені набридло жити без тебе, більше так не можу, лише з тобою я хочу..



- Навіщо ти так сильно моргаєш? - Хочу щоб вія впала? - навіщо? - щоб бажання загадати.. -??? - Я на новий рік загадала любити його вічно.. а зараз втомилася..



Я хочу тільки одного... але може двох



Чим більше я хочу забути про тебе, тим більше я згадуванню про тебе = *



Він - я тебе люблю.. Вона - я теж тебе люблю... Він - я хочу в попу.. Вона - йди



Знаєш, нам краще розлучитися. - Чому? - Як тобі сказати... Не хочу образити - ще не зустрічав дівчину тупіше тебе. - Чому? - Ну, просто такі ще не попадалися мені на життєвому шляху. - Чому?! ? - Плят...



Хочу стати твоєю мрією, що збулася



Хочу брата. старшого. щоб він вранці виганяв в школу, тихо підкрадався ззаду і лякав, коли я мирно п'ю чай, ніс всяку маячню, роз'яснював дурні вчинки хлопців, захищав від нападаючи недоброзичливців і був мені найкращим другом.



Хочу шоколаду, віскі та двох мулатів...



Той світ, де не було б тебе я б могла порівняти з пеклом, а кожен момент проведений поруч з тобою в реальності я б порівняла з раєм. Сподіваюся ти не хочеш, щоб місцем мого проживання було пекло. Так що, давай жити в раю? Назавжди. Я дуже хочу.



Хочу верещати від щастя, що він все таки подзвонив ))))



Як же я хочу той день, коли я буду найкрасивіша на світі стояти в білосніжному пишній сукні і чекати його: )) а він пробираючись через терни викупанія чекає зустрічі зі мною і потім... Вітаємо з народженням вашої родини! : )) )



Не хочу здатися вам грубою, але НЕ ПІШЛИ БИ В жопу?!



У нього всього одна мрія: з тобою бути, любити, мріяти і жити однією долею. і на світі немає іншої такої. я хочу бути з тобою разом...



Хочу легкий мороз, сонце і ковзани )) )



Коли я когось хочу - я втрачаю голову.



А тому що не треба плутати " Я Хочу " з " Я Люблю "...



Коли тебе немає зі мною поруч, я хочу до тебе, коли я з тобою навіть по телефону розмовляю ти мені навіть зі своїм голосом настрій піднімаєш



Немає коментарів:

Дописати коментар