понеділок, 9 листопада 2015 р.

- Хочу хом'яка. - За ним треба доглядати, стежити, прибирати, годувати, міняти воду, грати з ним. - Хочу стати хом'яком.



Не хочу серйозних, дорослих стосунків. Я хочу дитячої, щирої любові. І хлопця, з яким можна побіситися як діти ))



... щоб друзі завжди були поруч



Зайшла в магазин І ТУТ понеслиЯ хочу ці джинси, я хочу цю кофтинку.



... помиритися з тим, хто так мені дорогий



... дуріти зі своєю коханою половинкою



Раніше хотіла хлопця. Тепер хочу довге волосся, добре - добре вчитися і багато грошей.



Людина в житті має все, що хоче, а якщо не має, значить, недостатньо хоче.



Хочу поваги, чесності, любові. Але купити поки ніде.



Мені багато не треба... я хочу тільки БМВ Х5.. ))



Хочу щоб всі хлопці були наполегливіше... )



Я хочу прокидатися пізно... і на навчання не йти... я хочу п'ятниці і дуже сильно хочу любові! )



... хочу щоб подорожувати можна було безкоштовно



... хочу романтики



... хочу щоб загадані бажання обов'язково виконувалися



... хочу знайти справжнього друга



... хочу побувати на безлюдному острові



Хочу. недорого



Відпусти те, що ти хочеш і ти це отримаєш...



Я хочу бути з тобою і сьогодні, і завтра, і через 50 років.



Немає коментарів:

Дописати коментар