неділю, 8 листопада 2015 р.

За вчинкам, видно як тебе цінують... По дзвінкам - як потребують тобі... І лише з часом - кому ти доріг...



Ти саме та людина, якій я не дам піти зі свого життя



Буває, тримаєш людину за руку і тобі більше нічого не треба. Ні поцілунків, ні слів. Тобі просто спокійно, тепло і легко.



Чому якщо я намагаюся уявити твої очі, представляю себе, та ще й в твоїх руках



У тебе очі такі гарні. Прям як у нашої майбутньої дочки.



Бути вдвох - значить бути разом у всьому і до кінця.



І нехай весь світ думає, що ми друзі. Ми - то знаємо, що між нами діється.



3 слова, які змушують жити - " Ти мені потрібна " 3 слова, які змушують повернутися - " Я буду сумувати " 3 слова, що змушують голосно плакати - " Давай будемо друзями " 3 слова, які роб*ять щасливішим - " Будеш моєю дівчиною " 3 слова, що змушують посміхнутися - " Я з тобою " 3 слова, які змушують серце битися частіше - " Я тебе люблю " ( всього якісь 3 слова. )



А я з тобою - і більше нічого не треба.



Якщо він захоче розстріляти весь світ, я буду тихо стояти за його спиною і подавати патрони.



Холодними руками заповзти тобі під сорочку, притулити їх до твого теплого живота і притиснутися до тебе. До ранку скандалити і втомлено заглядати тобі в очі для того, щоб потім почути " йди до мене " і міцно обійняти...



Йти по вулиці босоніж, тримати в руці повітряні кулі, плескати босими п'ятами по калюжах, валятися в траві, посміхатися сонцю... і при всьому цьому тримати за руку кохану людину і бачити в його очах відображення твого щастя...



Кажуть, танець - вертикальне втілення горизонтальних бажань... так от... я хочу танцювати з тобою все життя...мітки: про дитинство



У ту мить, коли я обійму тебе, мій світ на секунду зупиниться... Глибоко зітхне... І почне крутиться вже з зовсім іншою швидкістю...



Все сварки потрібно вирішувати разом після 23. 00 і в положенні лежачи.



Згадай ті ночі, коли ти мене дуже, і я тебе дуже...



Перший раз в житті я зраділа що погано бачу... Коли вночі йшла з хлопцем по центральній вулиці і всі різнокольорові ліхтарики зливалися як в казці, а він мій принц.



Обіцяю що буду поруч, якщо ти скажеш що тобі це треба.



Швидше б тебе побачити.



Найскладніше забувати тих людей, з якими ти забував про все.



Немає коментарів:

Дописати коментар