понеділок, 9 листопада 2015 р.

Як твої справи У світі заздрості і зла? Я хочу з тобою дружити Вірити, пам'ятати, чекати, кохати. Все одно, вершина або дно Ми з тобою разом за одне В пошуках ключа від всіх дверей Безпечніше дорога, ще трохи.



Червоні губи кричали від болю. Іноді цілував він мене проти волі. Поцілунком невинну душу спалюючи, не рідний він і вона не рідна! Задихаючись в безсиллі, просто впала. Не хочу я бути з ним. Від любові я втомилася!



Вечір. Час на ледь відчутної грані, коли денні справи і турботи відсутні, поступаючись місцем млості і бажанням. Ти вмієш насолодитися смаком вечора, романтичної прелюдією і майбутньої ночі. Я так хочу...



Хочу зустріти принца, і щоб він полюбив мене таку, яка я є: питуща, гуляща, брудна, неохайна, неосвічена, не вміє готувати їжу, лінива, мозготрепка і просто дура. І я стану його прекрасною принцесою.



Я молю Бога нехай збудуться мої мрії... я хочу вірити в диво і вірити в Себе... любити, жити, не дивлячись яким-небудь перешкодам. Я вірю, і буду вірити...



Почалося: ' ( опять... млин хочу забути, не виходить... це так важко... не думати про нього... знову сльози... улюблена сумна музика в навушниках... і думки тільки про нього, в закритої темній кімнаті... подалі від усіх...



Я робила дві довідки і на зброю і на водіння, заходжу до психіатра, озвучую, що довідок повинно бути дві, вона запитує, навіщо дві? Не втерпіла, зізналася, що хочу їздити на танку і стріляти по людях. Довідки дали.



Син 7 років. випав зуб і він написав зубної феї лист і поклав на нього зуб. хочу айфон 4с. на що мама прочитавши лист дописала. Для того щоб отримати такий подарунок, зуби повинні бути золоті.



Так дратує, коли йдеш по провулку, і тебе помічає якась шпана. дрібні зовсім діти. і кидають що -будь слідом. блеааааать! і зробити нічо не можеш - їх до х*ра. дрібні упирі!



Ти обпалюєш мене, але я хочу БУТИ БЛИЖЧЕ!



Я хочу дихати повітрям, яким дихаєш ти...



" я тебе люблю " - хочу забути цю фразу...



Хочу записати твій запах на диктофон.. ( з )



Мать вашу. я хочу щоб збувалися мрії. ( з )



Хочу бути каменем: його кинуть, а йому пофіг. ©



Між " хочу " і " треба " перемогло " пофіг!



Хочу дивитися на місто з твого вікна.



Я хочу заснути і прокинутися через 10 років )) ) все зміниться а я ні))



Хочу купити яскраво рожевий блиск для губ, який так тобі не подобався, просто тобі на зло! ось побачиш мене, і пошкодуєш що кинув мене!!



- Ти правда хочеш, щоб ми були все ж на « ти »? - Я хочу, щоб ми були ж - на - ти.



Немає коментарів:

Дописати коментар