понеділок, 9 листопада 2015 р.

Я так хочу тебе обійняти... губами ніжно доторкнутися, і ніжно - ніжно прошепотіти: Я так хочу, щоб ти повернулася...



Серце любить, а я ненавиджу... серце рветься до тебе, а я так хочу втекти... серце пам'ятати буде тебе завжди, я дуже сильно хочу забути!



Я тебе хочу! Губ твоїх хочу! Я тебе люблю в тиші шепочу.. Ім'я Я твоє на склі пишу. Повернись до мене. Підніми очі, Ти зрозумій, що Мені без Тебе не можна!



Я хочу любові, радості, гарного настрою І ваші гроші мене не ощасливлять! Я хочу жити з чистою совістю. Так давайте, відкриємо нашу свободу, Забудьте в такому випадку всі стереотипи - Ласкаво просимо в мою реальність...



Сонечко, твої очі схожі на два океани, в яких я хочу потонути. Слава я тебе люблю! Хоч я і хочу бути з тобою поруч, але в даний момент це неможливо, адже ми далеко... але я знаю, ми будемо разом...



Хочу закохатись! Хочу тебе знайти. Поглянути в твої очі, і сказати ніжні слова. Обійняти і не відпускати. Де ж ти? Тільки знайшовши ми один одного - знайдемо щастя. Обіцяю, я тебе знайду.



Нічого не хочу... Ну хіба тільки відпочити... , А ще морозиво... тістечко, шоколадку, мартіні... яких нибудь цукерок, туфлі, сумочку, спідничку, браслетик і літо, море, сонце, пляж... А так нічого не хочу... : )) )



Я не хочу бути " Дівчиною місяця " в якому-небудь пафосному журналі, Я хочу бути " Дівчиною на все життя " у твоєму житті...



Насправді фраза " Я сам не знаю, чого хочу " звучить трохи інакше... " Я знаю, чого хочу, але ви мене не зрозумієте ".



Хочу, щоб ти був поруч,Дивився своїм прекрасним поглядом. Хочу, щоб ніжно обіймав,І солодко - солодко цілував!



Ось у хлопців з'явилися статуси " стоїть " - " не стоїть ", а нам що ставити - " болить голова сьогодні " або " не болить ", чи може " хочу " - " не хочу "?? )) )) )



Не хочу відчувати ці почуття... Коли при згадці про тебе боляче щемить серце... Коли вдень робиш вигляд що все добре, а вночі плачеш в подушку... Коли твердо кажеш собі " Почну життя з чистого аркуша ", але все одно береш чашку кави, сідаєш на підвіконня, дивишся, як падає сніг і думаєш про нього... А він десь далеко з кимось іншим...



Жовте листя навколо і 2 гарячих кави, дотики рук і твої очі навпротиЯ не любив осінь поки не зустрів її, я довіряю долі і вірю в нашу любов. І ти запитала мене: - " Чи хочу щось змінювати "Знай я готовий був забути, але не готовий був прийняти. А ти п'яний мене як молоде вино, а я розбитий келих, що переповнений виною.



Хочу знаєш що? - Мм? )- Щоб завтра прокинулася і епт волосся на 10 сантиметрів довше і самі вкладаються, як побажаєш. Ноги тонше на 3 сантиметри, прес такый з кубиками. Щоб шафа від крутих шмоток ломилася. І щоб літо було як літо а не як хуйня якась



А хочеш, я стану такою, як ти хочеш? Хочеш, я забуду про свою гордість, про свій біль, про себе? Хочеш, я переверну цей крихітний світ? Хочеш, буду любити лише тебе завжди? Хочеш? А я не хочу. І не буду. Вибач, я, так само як і ти, більше люблю себе.



Хочеться подзвонити їй і почути її голос, цей голос дуже дорогий мені... Хочу сказати їй все що думаю, сказати яка вона... Але чомусь не можу... Гордість? Ні, точно не гордість, щось інше... Страх? Може і страх, страх набриднути тій людині, яка мені дорога...



Як же ти не розумієш, лише тебе я люблю... як же ти не розумієш, лише тебе, я хочу... як же ти не розумієш, без тебе мене нема...



Ти тільки одним дзвінком змушуєш мене плакати, одним словом - битися моє серце частіше, одним поглядом змушуєш мене горіти, а однією своєю думкою - думати про тебе... Швидше б час пролетів, я хочу знову тебе побачити, бути з тобою поруч!! Милий, я люблю тебе!



Ні, ну таке могло тільки зі мною статися! Розлучилася з хлопцем, пишу йому смску: " я тебе ненавиджу! Не пиши мені більше і не дзвони, бачити тебе не хочу! " І відправляю цю смску кращій подрузі! В шоці, намагаюся виправити становище, пишу? " зайка, пробач, це не тобі, я тебе люблю! " І відправляю це своєму колишньому!!!!!!



Хочу, щоб моє серце перетворилося на камінь. Не в лід, а саме в камінь! Адже лід всяко -небудь розтане і є шанс, що любов знов заволодіє серцем. А камінь... А каменю не страшна любов, він тільки розіб'ється на дрібні шматочки.. не буде крові, не буде сліз... буде тільки Біль, але і вона пройде.



Немає коментарів:

Дописати коментар