понеділок, 9 листопада 2015 р.

... хочу щоб мама ніколи не старіла



... хочу знайти близьку по духу людину



Я люблю тебе життя, і що в загальному не ново. Я люблю тебе життя, я люблю тебе знову і знову. Ось вже вечір, я крокую з роботи втомлено, я люблю тебе життя, і хочу щоб краще ти стала!



... дивно... як то.. начебто сумно і так тепло... хочу залишитися і втекти... від нього, від усього, те, що є... а він так обіймає ніжно, так зігріває руку, його очі. його подих, він просто зводить з розуму... а серце його б'ється так, що кожна частинка мого тіла підскакує, намагаючись встигнути під ритм його серця... але... є одне але... ми не можемо бути разом... ми друзі.. у мене є хлопець - його друг.. я вмираю, під біт його серця...



Зрозумів, звідки всі біди: ( - хочу дружбу за дружбу, любов за любов, роботу за гроші, а мені пропонують: любов за гроші, дружбу за любов і роботу за дружбу.



А знаєш, я хочу сказати тобі спасибі. Дякую тобі за те, що навчив мене любити. Спасибі, що дав зрозуміти що таке нерозділене почуття. Спасибі, за те що завдяки тобі я зрозуміла як боляче було тим, кому я відмовила, заради тебе. Спасибі що просто не відповідав на мої SMS. Спасибі, що не звертав на мене уваги. А чому спасибі? Адже я повинна накричати на тебе і закотити істерику. Але я промовчу



Ти думаєш я не хочу любити? Я хочу полюбити, але боюся. Боюся, що моє серце знову буде розбито, розтоптано і викинуто на звалище самотності.



Обожнюю дитинство і хочу туди назад )) ) Адже дитинство - це коли ти засинаєш перед телевізором і тато акуратно несе тебе в ліжко... )) Ех, жалко зараз коли лежиш перед телевізором і засинаєш і говориш татові " паааа, візьми мене на ручки і донеси до ліжечка.. " = ) він у відповідь каже " Доню, вставай сама і йди, я тебе вже не понесу / вже велика.. хД "



Словам любові адже немає меж, Бо вони незбагненні. Любити готовий кожен на Землі як і ненавидіти. Що ж означає це почуття? Думка у всіх своя: для когось щастя, вульгарність, кожен мовить про своє. Засуджувати слова їх - гріх, краще не заздри! Щастя підтримати її в горі, радості і печалі. Намагатися приділяти мені їй якомога велику увагу. І відчути я хочу, твого тіла запах ненависний. Ніжність, близькість і гармонь, щоб ти мені подарувала!



Що хочу, те й роблю - це беспрідел. Чого не хочу, того і не роблю, а ось це вже свобода...



Ось тут давно вже хтось писав, що ми всі тільки нити попусту можемо, і жити не хочемо сидячи на дивані, у той час як люди і на війні посміхалися. І що ми ще не стикалися з справжніми проблемами. А я ось зараз сиджу на дивані, і, правда жити не хочу. Ні я не сопливе емо, я просто не уявляю життя без коханої людини.. так вийшло що ми не побачимося ніколи більше. з багатьох причин. і ми правда зробили все що могли... Все таки можна значить сидячи на дивані думати про те як би так щоб напевно...



А я не хочу гідно! Я хочу по -дурному! Дико. Шалено. Різко. Але щоб були всі фарби! І жити, тому що хочеться не як повинно, а як подобається! Коли все це закінчиться, побачимо хто чистіше залишиться!



Я не хочу ставити гучних статусів про любов або щось ще. Зовсім не любов. Просто я дуже сумую за людині, яка зараз знаходиться далеко, нудьгувати в моєму розумінні - це величезне бажання побачити людину, і бажання проводити з ним якомога більше вільного часу. Я не прожила довге життя, не пережила купу бід, втрат і історій з нещасною любов'ю, просто не передати те незрозуміле почуття, яке з дня на день не те щоб терзає, а просто заважає мені спокійно засинати...



Залиш мене одну на мить, залиш я просто думаю про нас, хочу любити тебе і що б ти любив мене як в перший раз, хочу щоб я пішла на мить потім повернулася на завжди. Хочу зрозуміти одну лише річ ну чому я не потрібна? Забути тебе? Залишити тебе? я не можу адже так люблю... Забудь мене пробачила все але без тебе я не можу...



Для мене ти як сигарета. Хочу беру, хочу не беру, викурюю до кінця, і викидаю. А ще ногою зверху притоптати можна, щоб с**а не парував...



Просити вибачення я повинна зате чого не скоювала, адже без тебе моя душа жахливо постраждала... Я не можу зрозуміти за що, тебе так сильно по любила, але знаю точно я одне я не коли -б не змінила... Я не можу тебе зрадити і не можу забути тебе... Мені боляче дуже розуміти, що ти не віриш в те що свято... дітей хочу я від тебе таких же милих і гарних, і життя своє віддати тобі хочу, хочу, хочу я дуже... але тільки б знати про те, що хочеш ти, але я не знаю, не можу сказати... Адже не можу я більше чекати і не можу сходити з розуму... Скажи будь ласка відповідь він потрібен мені, як людям повітря... тільки твоя ( ім'я )...



Хочу я в цей день бути лише з тобою! Вперше це свято моє! Мої мрії та мрії, усе збулося, Не думала про це - випало. Мені довелося дізнатися, що є на світі ти. Адже ти і є боковий вівтар моєї мрії, Адже саме такого я чекала. І по ночах, у сні тебе кликала. Твоя любов, все в житті для мене. Доля чи це чи не доля? Таке в житті, важко заслужити, Давай з долею, будимо ми дружити! ? І проніс свою любов через роки. І будемо щасливі з один одним НАЗАВЖДИ!



Добре бути кішкою, добре собакою - Де хочу попісаю, де хочу покакаю. Відкопаю ямку, відкладу какашку, Витру попу язичком - не потрібен папірець!



Я розлучилася з коханою людиною... він у мене строгий, багато забороняв, ну... хто знає, той зрозуміє, що я маю на увазі. мене терзають почуття: РАДОСТІ, тому що я тепер нормально можу посидіти в піцерії, поспілкуватися з подругами до прикладу, чи піти в кіно. ні, не задля того, щоби себе показати або на інших подивитися, з метою спілкування з друзями ( з якими я з волі свого хлопця не спілкувалася зі школи... ) і ПОЧУТТЯ БОЛЮ, так так саме в серце... я за ним сумую, люблю його шалено, хочу бути з ним... але час покаже! чи зможе він змінити ставлення до мене? довіряти? адже я намагалася зберегти наші відносини.....



Хлопець написав: ти сама найкраща, знаєш? ти прекрасна, ти красива, розумна, добра, хороша, а головне моя, я тебе обожнюю і нікому не віддам, чуєш нікому, ти маленький милий розпускаюча квіточка, ти кошенятко, самий милий і ніжний, ти та з якою я хочу пов'язати своє життя , якій хочу кожен день дарувати щастя, від якої хочу діток, ти моє все, я тебе люблю ******** я розтанула...



Немає коментарів:

Дописати коментар