субота, 28 лютого 2015 р.

Про 11 клас

Замітка в щоденнику учня: "Ваш син об ** кался на уроці мужності!»



Про 11 клас

-Коли ти нарешті виправиш свої погані оцінки? -Тато, я кожен день намагаюся це зробити! Але вчителька ні на хвилину не залишає журнал без нагляду!



Про 11 клас

Школа, як туалет, ходжу тому що треба...



Про 11 клас

Зі шкільного щоденника: Заважає вести урок власною думкою.



Про 11 клас

«Чому контрольна написана на 2? Ти що, нічого не знаєш? »-« Я багато знаю, але мало пам'ятаю... »



Про 11 клас

Школа-це рай, тільки закінчивши школу ти це зрозумієш.



Про 11 клас

У школі. Вчителька: Я твоє ім'я забула. Учень: А голову ти вдома не забула?



Про 11 клас

У старших класах самостійна робота перестає бути самостійною. Вона вже колективна.



Про 11 клас

Відчуваю, що я буду сумувати за школою, так само, як і за дитячим садком нудьгував



Про 11 клас

Школа. «Спати, їсти, тепло, заткніться» - основні 4 бажання.



Про 11 клас

Школа. У ній є щось хороше. Наприклад, нові офігенні шмотки: D



Про 11 клас

У школі ввели систему оцінок ABCD E. Перед диктантом училка говорить:-Хто погано напише, той отримає по E балу! Голос з задніх парт - Ви нам не погрожуйте: D



Про 11 клас

Відключіть вже інтернет! Уроки робити треба!



Про 11 клас

Молодша школа:*пошепки*У тебе є листочок?



Про 11 клас

На першому уроці - не восхропи, бо розбудиш ти сусіда свого.



Про 11 клас

Голодний школяр настільки суворий, що маже хліб плавленим сиром, а зверху ще кладе звичайний!



Про 11 клас

Це ж треба було піти на зустріч випускників, купити шампанського, тортик, туди-сюди... прийти і побачити «Школа закрита на КАРАНТИН»... шокед



Про 11 клас

Оголошення: «Спеціально для любителів прогуляти школу: Запрошуємо на курси підвищення температури!»



Про 11 клас

6 років - «Хочу в школу», 12 років - «Хочу в інститут», 16 років - «Хочу в 5 клас», 20 років - »Хочу в садок, там спиш, жереш, граєш, спиш)



Про 11 клас

Обожнюю свого батька! Запитує:-Тобі завтра в школу?



Про 11 клас

Ти. школа. цигарки. друзі. алкоголь. мрії. небо. весна. ТИ на першому місці. щаслива (с) V.B.



Про 11 клас

Сестра робить уроки там питання «що відокремлює голову від тулуба?» вона: сокира!... Мрачнувато



Про 11 клас

Іноді так хочеться повернуться в ці рідні стіни, пробігтися по цих коридорах, зайти в клас і дивлячись в очі вчителю сказати спасибі... школа я сумую...



Про 11 клас

«Кожній тварі по парі»-девіз російського викладача



Про 11 клас

Наші діти на уроках історії будуть вивчати реформи Павла Дурова: D



Про 11 клас

Навіщо в школі розповідають, що Італія схожа на чобіт?! Це училка схожа на чобіт. Італія схожа на рай.



Про 11 клас

Коли на уроці стараєшся з'їсти шматочок булочки, і в цей момент на тебе дивиться вчитель, відчуваєш себе трошки дебілом.



Про 11 клас

Школа це краще місце для побачень!



Про 11 клас

Діти це як стадо баранів вони бігають з кабінету в кабінет куди їм скаже вчитель



Про 11 клас

На фізиці: «Візьміть ібонітові палички і покладіть їх у ібонітову кислоту...» З задньої парти: « А не бо*ні? ».



Про 11 клас

Вчителька гірко плакала, коли читала твір «Як я провів літо». Тепер вона знала, що потрібно було робити, але час вже вийщов



Про 11 клас

«Пророкую майбутнє. Звертайтеся: другорічник Іванов А., 3-Б »



Про 11 клас

Мій батько хотів, щоб я мав усі можливості по частині освіти, яких не було у нього; тому він послав мене до школи для дівчаток.



Про 11 клас

Ну от, знову школа (... І куди від неї тікати?



Про 11 клас

Школа - це слово вбиває радість в мільйонах)



Про 11 клас

Школа: СРСР проти Росії .. СРСР: - Ваш син у кожному реченні на уроці чистописання ставить ляпки . РОСІЯ: - Ваш син у кожній пропозиції під час диктанту вставляє смайлики.



Про 11 клас

Нормально так... Учитель каже: «Поки ти мені не даси, я тобі 2 не виправлю»: )



Немає коментарів:

Дописати коментар