субота, 28 лютого 2015 р.

Про білявок нові

- Чому блондинки не їдять солоні огірки? - Голова в банку не пролазить.



Про білявок нові

- Коли блондинка крутиться перед входом у готель? - Коли потрапляє у обертові двері.



Про білявок нові

Розмова блондинок: - Якщо ти вгадаєш скільки у мене лаків, я тобі обидва віддам! - П'ять?!



Про білявок нові

Саня: Брюнетка, у тебе нік такий щоб на твої фрази не задавали питання "Ти блондинка?" Брюнетка: НІ БРЮНЕТКА



Про білявок нові

- Альо, мені, будь ласка одну з грибами, одну з сиром, але що б обидві були блондинки . а я люблю блондинів: *



Про білявок нові

Син - матері-блондинці: - Мама, мене в армію забирають. - Хто?!



Про білявок нові

Розслабся милий, блондинки вже не в моді!



Про білявок нові

Сидять 2 блондинки в кафе. Одна говорить:-Який смачний чай!! друга-Дура це не чай, це кава офіціант підходить і говорить:-Вам ще какао?



Про білявок нові

З розмови двох блондинок: - Ой, дивися, вже 9 годин вечора, а так світло! - Ми в магазині!



Про білявок нові

А життя і правда зебра: брюнет, блондин, брюнет, блондин...



Про білявок нові

Тільки що з Яндекса дізналася, що є кольори: "Закоханої жаби", "Дитячої несподіванки" та "пергідрольної блондинки" XD



Про білявок нові

Суд. Суддя - блондинці: - Чому Ви отруїли сусідів? - Мені в магазині сказали, що краще труїти тарганів разом із сусідами.



Про білявок нові

Блондинка і її Хлопець. Б: милий, хочу волосся в чорний пофарбувати .. П: на права зібралася вчитися?)) Б: Сука)) ..



Про білявок нові

Ну так. Я типу блондинка. Але ти тупиця теж мізки міг би включити!)



Про білявок нові

-Чому блондинка повернула йоршик для унітазу назад в магазин? - На її думку, туалетний папір м'якше...



Про білявок нові

Так само як "блондинка-це стан душі" то "лох-це доля!" : D



Про білявок нові

Я за те, щоб на його стіні ніяка блондинка - шатенка - руда не писала "Привіт"! !!



Про білявок нові

Дві блондинки: - Я вчора склала тест на IQ! - Ну і скільки у тебе:? - Здала на 5, :)



Про білявок нові

Моя мама директор школи де я вчуся, тато прокурор міста, а я народилася красивою, та до того ж блондинкою =))



Про білявок нові

Тільки блондинка могла додати свої фотографії в альбом "Мій особистий зоокуточок"...



Про білявок нові

Розмова з другом: я: - хочу стати блондинкою! він: - то що у тебе мізків немає афішувати непотрібно! я:-О_О добрий блін! xDDD



Про білявок нові

Блондинка простягає лікареві телефон: - Лікар, кров я здала вчора, сечу принесла, а кал я не змогла зібрати... але я вам його сфотографувала на телефон



Про білявок нові

-Аня, ти спіз .. ла мій статус! -Я попередила!)) - Де?????? Не було попердження! - Я сердечко поставила :) (блондинка блін)



Про білявок нові

Бережіть блондинок-вони єдині, кого не торкнулася цивілізація!



Про білявок нові

Дві блондинки: - Ксюша, у тебе що, погано із зором? - Мінус 6 - Холодно, напевно!



Про білявок нові

Хочу високого, стрункого брюнета, а він низький і товстий блондин.))



Про білявок нові

Зустрілися 2 блондинки. Перша: Уявляєш, вчора зробила тест на вагітність. Друга: А складні були питання? :))



Про білявок нові

В однієї дівчини в друзях стоїть статус: "Блондинки правлять світом", в іншої дівчини "Брюнетки правлять світом "... познайомити їх чи що?



Про білявок нові

Чому сучасні блондинки стали розумнішими??? Та тому, що всі вони перефарбовані брюнетки...



Про білявок нові

Дві блондинки в Лондоні! Заходять в двоповерховий автобус: одна тут же з цікавістю вибігає на другий поверх! Через деякий час спускається вся бліда і говорить другій! -Не ходи туди там водія немає!



Про білявок нові

-Як зайняти блондинку на годину? -Замкнути її в круглій кімнаті і сказати, що б вона стояла в кутку!



Про білявок нові

Тааак, важко бути блондинкою... особливо брюнетці *



Про білявок нові

Знайомляться хлопець з дівчиною в чаті: - Опиши себе. -Блондинка!-Ясно. А очі?-Є!



Про білявок нові

Він:-Світлана, а опиши себе. Ти блондинка? Вона:-Майже. -Як це майже блондинка? -На половину. Знаєш зараз так фарбуються: зверху блондинка, а знизу брюнетка. -Ну взагалі знизу зараз голять!



Про білявок нові

Слово "трансцендентальний" брюнетку спантеличує, а мозок блондинки розриває навпіл.



Про білявок нові

Почув виправдання блондинки після свого тупізму - я не встежила за твоєю думкою...



Немає коментарів:

Дописати коментар