пʼятниця, 27 лютого 2015 р.

Я найщасливіша

Я щаслива тому, що коли я прокидаюся перші промінчики сонця ніжно пестять мене крізь відчинене віконце, і вся кімната наповнюється теплом.



Я найщасливіша

Щастя, це не тільки нові туфлі або шуба, але і гаряче сонце, тепле море. гарячий пісок, запах ванілі і сандала.



Я найщасливіша

Щастя - це короткочасне помутніння в голові, яке позбавляє від старих неприємностей і готує нові неприємності.



Я найщасливіша

Якщо за щастя доводиться платити, значить воно не справжнє а справжнє і воно коштує зовсім не дорого .



Я найщасливіша

Нехай у мене невеликі турботи, але зате стан душі такий, що хочеться весь світ перевернути , всіх любити і дякувати.



Я найщасливіша

Ти шепочеш мені слова любові і хочеш їх у відповідь почути. Так я люблю тебе, ти тільки мій, хочу тобою дихати, з тобою поруч бути і тільки радість тобі дарувати.



Я найщасливіша

Топ статус: У мого щастя красиві очі, широка посмішка, красива хода, ласкаві руки і добра душа.



Я найщасливіша

Не люблю коли запитують, що тобі краще подарувати. Так подаруйте мені хоч трохи радості, не бачити вас, не чути вас. Я хочу відпочити від вас.



Я найщасливіша

Я найщасливіша тому, що я найкрасивіша і коли бачу захід сонця я знаю кому мені треба подякувати.



Я найщасливіша

Я знаю, що належу тобі я без залишку, і все моє життя тепер твоє, і для тебе мені нічого не шкода.



Я найщасливіша

Якщо ти не вмієш користуватися щастям, коли воно само пливе тобі до рук, не скаржся, якщо воно пропливе повз.



Я найщасливіша

Я занадто забобонна, тому і ніколи не скажу фрази, типу мені пощастило, і привалило щастя... Раптом воно почує про це і відвалить до когось іншого.



Я найщасливіша

Я дуже щаслива! Так-так-так! А хто мені зіпсує настрій - закидаю тапками!



Я найщасливіша

Я просто щаслива від того, що ти в мене є... Ось це щастя.



Я найщасливіша

Я щаслива за замовчуванням! Будь ласка, не лізьте в налаштування!



Я найщасливіша

Я щаслива! Я займаюся улюбленою справою...



Я найщасливіша

Не турбувати... знайшла щастя...



Я найщасливіша

Я щаслива! Плювати на всі нюанси і мінливості долі. Я щаслива хоча б тому, що дуже люблю одну людину, яку щодня бачу... в дзеркалі.



Я найщасливіша

Я щаслива, тому що ти теж щасливий. Я безмірно щаслива. Ти і тільки ти в мене в думках, коли я прокидаюся і коли засинаю



Я найщасливіша

Я щаслива! Я чекаю дитину! Я щаслива! Я щаслива!



Я найщасливіша

Я щаслива! Син повернувся з армії! Ура!



Я найщасливіша

Один у моєму серці, інший в думках, третій на заставці телефону... Я щаслива!



Я найщасливіша

Міцна кава, в навушниках улюблена музика, в душі радість і ніжність... як колись щаслива!



Я найщасливіша

І все-таки я щаслива. Так, я щаслива. Ніхто не може заперечувати це. У них немає доказів!



Я найщасливіша

До біса рожеві окуляри - вони мені не йдуть, до біса минуле - воно заважає мені бути щасливою в теперішньому... До біса все що було - я щаслива!



Я найщасливіша

Я щаслива! Мені подобається, що історія нашої любові бігає по будинку...



Я найщасливіша

Мені до сьомого залишалося всього одне небо...



Я найщасливіша

На обличчя посмішку. І вперед, дитинко. Вони повинні знати, що ти щаслива...



Я найщасливіша

У щастя не може бути "досвіду"...



Я найщасливіша

Хочу потрапити туди, де знімається реклама "Баунті"...



Я найщасливіша

Що мені потрібно для щастя? Хороша аватарка "В контакті", постійні визнання в любові і плитка молочного шоколаду.



Я найщасливіша

Щоб дізнатися, що таке щастя - потрібно спочатку зробити погано, а потім все повернути, як було.



Я найщасливіша

Я буду щасливою... я буду сильною... Треба просто трохи почекати...



Я найщасливіша

Я завжди і всім кажу, що у мене все відмінно і я щаслива, незважаючи ні на що. Адже наші думки матеріальні!



Я найщасливіша

Я зрозуміла: коли щаслива, не можна нікому розповідати про це...



Я найщасливіша

Я просто вірив у мрію... і моя мрія збулася.



Я найщасливіша

Я - найщасливіша жінка. Я щаслива у своєму житті. Чому? Напевно, тому, що я народилася, щоб бути такою.



Я найщасливіша

Дівча він любить мене! Я найщасливіша.



Я найщасливіша

Я щаслива. Ти знову подарував життя моєму серцю.



Я найщасливіша

Розкрив штори, щоб на вулиці стало світліше. Це я щастям блищу.



Я найщасливіша

Я настільки щаслива, що вже і нічого прикрашати не доводиться! ..



Я найщасливіша

- Я щаслива! - Що трапилося? - Нічого. - А чому ти щаслива? - Просто тому, що у мене немає причин бути нещасною...



Я найщасливіша

Людина, у якої є місце, де її люблять і чекають, вже щаслива.



Я найщасливіша

Я по-своєму щаслива, але зауваж, я щаслива!



Я найщасливіша

Я щаслива! .. знову присутня посмішка і блиск в очах... тільки вперед! Назустріч щастю



Я найщасливіша

Я щаслива! Плювати на всі нюанси і мінливості долі.



Я найщасливіша

"Я щаслива з найкращим чоловіком у світі!" - Оновлено 50 років тому.



Я найщасливіша

Мені погано, а ви думаєте - я щаслива... Я граю, а ви думаєте - живу...



Я найщасливіша

Я, ховаючи посмішку, буду знати, що щаслива лише з тобою, але сховаю цю таємницю за статусом : «Я щаслива без тебе».



Я найщасливіша

Я щаслива хоча б по тому, що дуже люблю одну людину... Яку кожен день бачу в дзеркалі.



Немає коментарів:

Дописати коментар